Doctor în filosofie, autorul de origine spaniolă face o analiză a minciunii, atât din perspectivă istorică (nu întâmplător pe copertă tronează celebrul cal troian), cât și din perspectiva domeniilor vieții sociale. O să rămâneți surprinși cât de vechi sunt tehnicile de manipulare folosite de agențiile de marketing sau de operatorii de vânzări de astăzi, sau de cât de veche este ideea de fals. Paradoxul demersului lui Juan Jacinto Muñoz-Rengel: să spui adevărul despre minciună.

 

Related products

Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.