Ceea ce am apreciat e ca, desi exclusiv feminine (barbatii din roman sint morti, absenti sau umbre enigmatice), povestile de viata ale personajelor nu au de a face cu militantismul „de gen”, nu sint agresiv acuzatoare, ci mai curind comprehensive cu slabiciunile masculine. Feminismul e inmuiat inteligent de autoderiziune, umor si parodie a romanelor din secolul XVIII. In acest sens, si finalul „happy” – Boris se intoarce la Mia care-l iubeste asa cum e, convietuirea cu tinara amanta relevind incompatibilitati – e un bonus dulce pentru amaraciunile de care au parte mai toate sotiile.
Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor. Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus. Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.