Mie mi-a placut cartea nu neaparat pentru ca mi-ar fi spus ceva nou (si da, am aflat cu aceata ocazie ca de fapt nu stiam lucruri pe care le consideram elementare), ci pentru ca a fost scrisa intr-un stil organizat si practic. Cu umor, perfectionism profesional si pragmatism, autorul iti spune pe sleau ce poti sa faci si ce nu vrei sa faci, oferindu-ti suficiente „merinde” si indicatii pentru a apuca pe ce drum vrei tu. Fiecare are de invatat din aceasta carte, chiar daca a studiat sau a lucrat in media. Este una din acele lucrari care este introductiva pentru incepatori si de aprofundare pentru specialisti, fiind presarata cu exemple reale si oferindu-ti nu reguli, ci principii.

Related products

Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.