La Houellebecq, paginile de filozofie se topesc in ceva fundamental optimist-romanesc: si anume ca literatura e vehicul bun pentru orice mesaj, ca e mai ceva decit platformele sociale cu care se umfla in pene mogulii IT de azi. E tipul care toarna tot in sacul romanesc si-l livreaza mai departe. Obsesia pentru detaliul social, pentru amanunte care au inceput sa scape traditional literaturii (o pagina despre cum isi gestioneaza banii un personaj), e prezenta la Houellebecq. Cind ai un personaj feminin fermecator lucrator la divizia PR a companiei Michelin, iti dai seama ce simplu gaseste priza la realitate Houellebecq si ce simplu o rateaza altii.
Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor. Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus. Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.