Din punct de vedere literar, Capote s-a confruntat cu o problema cit se poate de serioasa: cum poate fi mentinut suspansul intr-o poveste despre o crima, din moment ce identitatea autorilor este dezvaluita inca de la inceput? Solutia gasita de scriitorul american a fost focalizarea atentiei pe „cum s-a intimplat”, si nu pe „ce s-a intimplat”. In plus, a folosit in mod abil informatiile de care dispunea si a evitat prezentarea evenimentelor in progresia lor cronologica, optind pentru o naratiune marcata de numeroase flashbackuri si schimbari de perspectiva. Pe parcursul romanului, Capote incearca cu obstinatie sa pastreze o distanta auctoriala uniforma. El refuza sa se transforme in avocatul sau, dimpotriva, in acuzatorul celor doi criminali. Evita sa emita vreo apreciere personala asupra cazului, nu ii judeca pe cei doi, insa nici nu construieste vreun discurs acuzator la adresa lor, fapt care confera textului o aura de obiectivitate destul de credibila.

Related products

Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.