Scriitorul practica un joc estetic subtil, folosind dublurile cind ca un ecou dostoievskian, cind ca o parodie a dihotomiei proletcultiste dintre personajul pozitiv si personajul negativ. Repetarea obstinata a dublurilor, a personajelor-replici devine operatorul ontologic al romanului brebanian. Autorul creeaza personaje vii ca reactii polemice la moduri de a fi legitimate anterior fie de catre clasicii romanului, fie de catre textul sau, dar acest mod de creatie devine in acelasi timp un procedeu, o conventie. Krinitzki, Miloia, Paul, Gaspar, Irina sint ipoteze de umanitate, nu oameni ai unei realitati reperabile. Prin ei avem confirmarea unor demoni ascunsi intr-o abisalitate umana neexplorata pina acum in romanul romanesc.
Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor. Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus. Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.