Cind m-am apucat de Intrarea Soarelui, nu numai ca aveam o alta virsta (literara), dar aveam si alte obsesii si determinarea de a schimba formula narativa fata de prima mea carte. Am trecut de la naratiunea la persoana I (care s-a dovedit a fi atit de inselatoare pentru multi cronicari) la un fel de naratiune omniscienta capricioasa, care pune reflectoarele asupra personajelor en fanfare. A ramas preocuparea pentru naratiunea necreditabila, pe care probabil, si cu urmatorul roman, o s-o duc la un alt nivel. Exista si aici, daca ar fi sa gasim un punct comun, relatii chinuite intre oameni. Ceea ce mi se pare cel mai frumos in literatura e ca totul e posibil. Nu exista judecati de ordin moral, nu aplicam grile de viata. Un personaj, oricit de odios ar fi sau de nebun, ne poate deveni simpatic. Nu suferi alaturi de Humbert Humbert? Nu ti se pare savantul Kien un neinteles? Nu e iubirea dintre Ada si Van, Tristan si Isolda, Martin si Alejandra cea mai pura? Nu sint nebunia, adulterul, minciuna niste virtuti?
Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor. Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus. Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.