Una din tezele lui George Banu in [Scena supravegheata] e legata de optiunea regizorala in constructia scenica a mecanismelor de supraveghere, fie mergind spre utilizarea noilor tehnologii, fie pastrind o traditie artizanala, cu o putere performativa deloc diminuata, doua modalitati antitetice de raportare la actualitate, la timpul prezent. Preferinta autorului merge, in mod evident si aproape declarat, spre artizanal, spre lectura contemporanului prin lentila inventarului tehnic teatral care pune la bataie nimic altceva decit forta imaginativa a regizorului-creator, departe de facilul si perisabilul artificiului tehnic, teatrul sarac batind teatrul high-tech.
Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor. Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus. Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.