Avem de-a face in Intermezzo cu un duel agonic intre doua monstruozitati, cea a femeii si cea a barbatului; prima este devenire, se construieste in contact cu alteritatea – mai precis, cu barbatii –, a doua se prezinta a fi matura din fasa, este de natura patologica, consecventa cu sine, in sensul seducatorului kierkegaardian, cel pentru care seductia este pur act autotelic: «Nu imi face placere, dar o posed din orgoliu; in geamatul ei fericit e atita candoare, atita viata, ca stau la pinda cu toate simturile mele sa prind cit mai mult din secretele fiintei ei ce susura, susulta, soptesc, se zbenguie, se joaca, se alinta, libere numai in act. Placerea mea maxima este sa asist la placerea ei, sa simt resortul intim ce o face sa se zguduie convulsiv ca si cum ar fi prinsa de ceva nepamintean si in aceasta ipostaza devin mai puternic, imi descopar o forta, o energie de stapin absolut. Sint Dumnezeu in negativ».

Related products

Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.