Romanul e o forma foarte elastica, totul e permis si, totusi, o data ce ai scris primele propozitii, ai construit un set de legi. Pe care trebuie sa le respecti si sa le subminezi. Ai la dispozitie romanul-eseu, drama pura, dar poate fi si un roman integral din dialog. Imi place aceasta libertate completa si aceasta precizie necesara pentru a-l face sa functioneze. Trecutul mi se pare important pentru fictiune doar in masura in care granita dintre ceea ce s-a intimplat si ce s-ar fi putut intimpla devine mai putin distincta si in care contine farime de viitor care pot fi extrase. De aceea, cartile mele au subiecte actuale, dar le proiecteaza in trecut. Nu poate fi orice trecut, ci unul in care configuratia de preocupari e similara cu cea din prezent. De exemplu, Adevarul despre Sascha Knisch se ocupa de politici sexuale, care in urma cu o suta de ani erau periculoase si incarcate din punct de vedere politic si social. Exista insa si tendinta de a trata anumite deviatii drept normale.
Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor. Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus. Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.