Intr-un moment cind micul ecran ne infatiseaza personaje proeminente ale vietii politice aruncindu-si cu dezinvoltura insulte de maidan, este deosebit de oportuna aparitia volumului Gestionarea conflictelor in organizatii. Tehnici de neutralizare a agresivitatii verbale de Arthur H. Bell. Aflam din aceasta carte ce este abuzul de limbaj, cum se recunoaste un atac verbal, care sint factorii de vulnerabilitate, care este profilul agresorilor verbali, efectele abuzului verbal asupra sanatatii angajatilor si asupra productivitatii, dar si cum se poate pune capat abuzului verbal. Este un ghid de gestionare a relatiilor interpersonale la locul de munca, util pentru angajati, dar si pentru patroni sau manageri, care trebuie sa stie ca un mediu de lucru ostil nu este benefic intreprinderii.
Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.