Bine operată, această selecție ne oferă o imagine de ansamblu revelatorie asupra prozelor scurte ale scriitorului, care urmează, în linii mari, o poetică a realismului „adusă la zi“, fisurată din cînd în cînd de scurte episoade onirice sau deschideri spre fabulos. Noțiunea de realism însă este suficient de elastică și permite destule variațiuni, de la verismul crud, în tonul prozei mizerabiliste a grupului 2000 din Cheta la flegmă, la pseudo-dialogul „naiv“ din De vorbă cu Șopron; de la narațiunile în registru patetic (De-a întunericul), la cele care au aerul comediei grotești (Fotografiile mătușii Eliza) ori al mimusului absurd (A doua jumătate a zilei); de la farsa sinistră (Buldozeristul) la reportajul „neutru“ realizat cu ochiul impersonal al aparatului de fotografiat (Transnistria. La umbra statui lui Lenin).
Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor. Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus. Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.