Volumul prezintă definirea conceptului de învățare, principii care stau la baza acestui contruct psihopedagogic; abordările moderne în ceea ce privește psihologia învățării (teoriile asociaționiste, umaniste, constructiviste, cognitive, social-cognitivă), modelele fundamentale care stau la baza cercetărilor psiho-educaționale; forme și stiluri ale învățării; motivarea pentru învățare (motive cognitive, afective, de aprobare socială, de putere, pentru care o persoană învață); creativitatea în învățare; statusul învățării în contextul actual digitalizat; succesul și eșecul în învățare (factorii care determină atingerea eficienței școlare), toate aceste teme fiind completate de problematizări, întrebări și teme de reflecție care îi invită pe cititori să filtreze și să analizeze informațiile din propria experiență, conducînd spre o lectură ușoară, plăcută și plină de satisfacții.

Related products

Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.