În primul roman, Letiția Branea privește mai mult către sine decît în afară: factologia este subdimensionată voit, pentru a lăsa locul analizei; în Fontana di Trevi, dimpotrivă, Letiția manifestă o reținere analitică și are un debit al povestirii, al reconstituirii destinelor altora ieșite din comun. Privește mai mult în afară decît către sine, reface aparent viața altor personaje, dar întotdeauna cu atenția că din acele povești să decupeze numai ceea ce implică și persoana sa. E un mod de a-și construi portretul prin colaj, punînd cap la cap fragmente din biografiile altora. În esență, aceasta este tehnica ultimului roman. Fiind încheierea unei trilogii, ea este cum nu se poate mai potrivită, funcționînd, fără să fie repetitivă, ca o sinteză.
Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor. Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus. Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.