Cu masiva Trilogie Corso, Daniel Vighi se alatura prozatorilor optzecisti care abandoneaza microrealismul frondeur in favoarea naratiunii istorico-politice ample. Trecute prin ciurul si dirmonul experimentelor postmoderne, acestia tind sa recupereze istoria recenta in fresce caleidoscopice dense, cu texturi sofisticate. In cazul prozatorului banatean, probabil cel mai valoros continuator al formulei lui Sorin Titel, tehnica experimentala a montajului e folosita cu brio: Vighi a vazut, de fapt, totdeauna „macro” istoria prin lentilele „micro” ale micilor istorii cotidiene, de la debutul din Povestiri cu „Strada Depozitului” si trecind prin, sa zicem, Insula de vara sau Cometa Hale-Bopp. Trilogia Corso leaga, prin fire subtiri, dar eficiente, trei microromane cvasiautonome, acoperind mica istorie banateana din anii ’50-’90.
Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor. Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus. Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.