Miza studiului este de a incuraja cititorul sau privitorul operei de arta sa se desprinda de paradigmele si de preconceptiile propriei culturi, pentru a avea o contributie activa in procesul de creatie care reprezinta opera: «sa indraznesti sa lupti cu habitusul, deci cu structurile signifiante de felul codurilor deprinse prin invatare-automatizare», utilizind diferite tehnici, precum intertextualitatea, tehnica „sfumato” („a formei pe jumatate ghicite”) etc. 
Volumul trateaza, la nivel teoretic, formarea unei noi atitudini de cititor. Incepind de la aplicarea ludicului in lectura, bazat pe teoretizari ale lui Roland Barthes, si pina la abordari nonconformiste precum ale lui Andre Breton, autorul aplica teoria receptarii ca re-creatie atit a literaturii, cit si a picturii si a sculpturii.

Related products

Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.