Cortazar combina, in paginile acestei carti la care lucreaza in anii petrecuti la Paris (unde ajunge inca in 1951, dupa ce paraseste Argentina din cauza dictaturii lui Peron), ironia cu seriozitatea, experimentul lingvistic cu strategiile acelui „fantastic cotidian” de care a fost intotdeauna atras, fara a pierde din vedere aluziile sau trimiterile explicite la realitatile politice – si estetice – contemporane lui. Mai mult decit atit, daca un Andre Gide sau un Thomas Mann, de pilda, aveau nevoie de doua texte diferite (unul fiind romanul, iar celalalt jurnalul de creatie – fie ca e vorba despre Falsificatorii de bani sau despre Doctor Faustus), scriitorul argentinian combina ambele structuri narative intr-una singura. De aici si complexitatea Sotronului si, desigur, si surpriza pe care o suscita (cel putin la prima vedere) acest text unic in literatura universala. In fond, de aici rezulta si pluralitatea lecturilor.
Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor. Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus. Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.