Romanul a fost construit exact asa: priveam o fotografie si scriam. Intram in lumea inghetata de un fotograf in urma cu mai bine de un secol prin imaginea cite unei familii din 1880, sosita ceremonios la sedinta foto. Din acest motiv, capitolele contin mici trimiteri la detalii din fotografii, cum ar fi ceasul barbatesc, cu lant, al Mariei din Chiron Grecul, mina fetitei pe sabia tatalui in Sabia tatii ori domnul ce se desprinde din multime si paseste in fata aparatului de fotografiat, in Arcul de Triumf. Sint multe astfel de legaturi intre poveste si fotografia care a inspirat-o si pot fi delicioase pentru cititorii cu inclinatii de detectivi. Aceasta impletire strinsa intre text si imagine, in Fotograful Curtii Regale, a existat de la bun inceput. Cred ca se imbogatesc unele pe celelalte. Totusi, aparitia fotografiilor in carte se datoreaza editorului, doamnei Madalina Ghiu de la Cartea Romaneasca. Dinsa a aflat de existenta fotografiilor cu ocazia primei noastre intilniri si a propus cu mare entuziasm ca ele sa faca parte din carte.
Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor. Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus. Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.