Cind aceasta culegere cu publicistica lui Adrian Marino a aparut in 1995, Editura Polirom abia tiparea prima carte si, probabil, nu-si inchipuia ca va ajunge sa joace un rol de o asemenea amploare in cimpul cultural romanesc. Pentru Europa a pus laolalta articolele ocazionale militante ale unui carturar cu viziune care simtea ca e nevoie de un manifest in spirit postpasoptist pentru mobilizarea intelectualitatii romanesti intru depasirea tendintelor revolute ale unui moment ideologic si cultural postdecembrist critic: dupa experientele nefaste ale ideologiei nationaliste de dreapta din interbelic si ale dictaturii nationalismului de stinga din comunism, e timpul unui al treilea discurs, al liberalismului de centru cu deschidere maxima spre Europa.

Related products

Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.