La fel ca la Radu Aldulescu, in Cronicile genocidului (...) si atmosfera din Hotel Universal este una de mahala... Aici, preacurvia nu are deloc darul – ori harul – de a da o alta infatisare mizeriei generale, ci, cel mult, de a o indulci pentru citeva momente... Diavolul din Cronici e un amarit batrin, vagabond si flamind, incalecat intr-adevar de doua curve, dar fara aripi uriase si nicidecum domn, in timp ce diavolii de dincoace, din Hotel Universal, sint stapini peste lumea senzoriala, si, aducind ca aparitie cu diavolii lui Agopian, nu sint nici pe departe doar decorativi, cum ar putea parea gratie efectului estetizant al delabrarii, caci interioritatea personajelor iese in relief pe fond social si politic. Din contra, in Bucurestiul Simonei Sora (...) uritul si fenomenul calificat indeobste ca depravare antreneaza si rafineaza simturile. Iar „harul pe care il cer” isi are originea in promiscuitatea salvatoare din care (...) izvora prezentul continuu...
Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor. Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus. Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.