Totusi, cheile de interpretare si tensiunea interna a textului nu trebuie cautate intr-o zona sau alta, ci tocmai in dialogul dintre cele doua perspective narative, in modulatiile si alternantele celor doua, aspect care ii iese lui Dan Lungu mai bine decit in oricare alt roman de pina acum. Modul in care capitolele se succed si se echilibreaza unul pe celalalt, modul in care se imbina, se completeaza sau se resping, golurile pe care le lasa sau le acopera spatiul dintre fragmente, acesta e unul din atuurile romanului In iad toate becurile sint arse. Un alt cistig al acestei carti este faptul ca, pentru prima data, miza este cu adevarat, in exclusivitate, literatura. Textul nu are nevoie de cirje de niciun fel, de schele ajutatoare din exterior, de raportari la discursuri exterioare pactului fictional (ca in romanele precedente), ci se sustine totalmente prin arhitectura lumii pe care o creeaza prin mijloace si efecte artistice. In iad toate becurile sint arse nu este o carte despre ceva, ci o carte si atit, una buna, cea mai buna a lui Dan Lungu de pina acum.
Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor. Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus. Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.