«Cum recunosti atacul verbal», «Profilul agresorilor verbali», «Cum sa punem capat abuzului verbal» sint citeva dintre capitolele cuprinse in volumul <i>Gestionarea conflictelor in organizatii. Tehnici de neutralizare a agresivitatii verbale</i>, scris de Arthur H. Bell, profesor de managementul comunicarii la Universitatea din San Francisco. Scriitorul investigheaza atit motivatiile si metodele agresorilor, cit si psihologia si comportamentul victimelor. El prezinta strategii de prevenire a abuzurilor lingvistice, dar si de recuperare in urma unor astfel de situatii. Volumul ofera si solutii pentru gestionarea relatiilor interpersonale la locul de munca.
Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.