Cărțile autorului Joe Marconi

Joe Marconi este consultant de marketing. Cu o experienta de aproape trei decenii in publicitate, relatii publice si branding, a lucrat pentru numeroase companii si agentii de PR. A publicat articole in periodicele de prim-plan precum International Herald Tribune, The Chicago Tribune sau Adweek. Dintre lucrarile sale, amintim: Crisis Marketing: When Bad Things Happen to Good Companies (1993), Image Marketing (1996), The Brand Marketing Book (1999), The Complete Guide to Publicity (1999), Future Marketing: Targeting Seniors, Boomers, Generations X and Y (2000), Reputation Marketing (2001), Cause Marketing (2002).

Afiseaza modulele

Categorii
Price
lei lei
Filter
Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.