Cercetarea de marketing. Studiul pieţei pur şi simplu
Cercetarea de marketing. Studiul pieţei pur şi simplu
Cercetarea de marketing. Studiul pieţei pur şi simplu
Cercetarea de marketing. Studiul pieţei pur şi simplu
Cercetarea de marketing. Studiul pieţei pur şi simplu
Cercetarea de marketing. Studiul pieţei pur şi simplu
Cercetarea de marketing. Studiul pieţei pur şi simplu
Cercetarea de marketing. Studiul pieţei pur şi simplu
Cercetarea de marketing. Studiul pieţei pur şi simplu
Cercetarea de marketing. Studiul pieţei pur şi simplu
Cercetarea de marketing. Studiul pieţei pur şi simplu
Cercetarea de marketing. Studiul pieţei pur şi simplu
Cercetarea de marketing. Studiul pieţei pur şi simplu
Cercetarea de marketing. Studiul pieţei pur şi simplu
Cercetarea de marketing. Studiul pieţei pur şi simplu
Cercetarea de marketing. Studiul...
Cercetarea de marketing. Studiul...
Cercetarea de marketing. Studiul...
Cercetarea de marketing. Studiul...
Cercetarea de marketing. Studiul...
Cercetarea de marketing. Studiul...
Cercetarea de marketing. Studiul...
Cercetarea de marketing. Studiul...
Cercetarea de marketing. Studiul...
Cercetarea de marketing. Studiul...
Cercetarea de marketing. Studiul...
Cercetarea de marketing. Studiul...
Cercetarea de marketing. Studiul...
Cercetarea de marketing. Studiul...
Cercetarea de marketing. Studiul...
ISBN
973-46-0056-7
An apariție
2005
Lună apariție
12
Număr pagini
264
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Afaceri
Domenii

Cercetarea de marketing. Studiul pieţei pur şi simplu

Autori: Ștefan Prutianu , Bogdan Anastasiei , Tudor Jijie
 

Editia a II-a

Cercetarea de marketing nu este o stiinta exacta, dar nici un fel de firma, fie ea de stat sau privata, nu poate exista fara un departament de marketing viabil. Fara a se pretinde infailibila, cercetarea de marketing reduce considerabil riscul deciziilor. „Spioneaza” oameni, cu hatisul lor de dorinte, mofturi si hachite pentru ca nu e destul sa identifici doar nevoile, ci e mai usor sa vinzi oamenilor ce-si doresc decit ce le trebuie.
Volumul de fata ne face cunoscute principiile, etapele dezvoltarii si reusitei unui astfel de departament. In linii strict generale, cercetarea de marketing ii intereseaza pe toti practicienii din domeniu. Indiferent de pozitia lor, de la operatorul de interviu si pina la managerul de proiect sau companie, fiecare practician va gasi aici o solutie la problema sa.

An apariție
2005
Lună apariție
12
Număr pagini
264
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Farmecul testelor de marketing • Cum gasesti agentia de publicitate potrivita? • Raportul de cercetare • Sondajul de piata • Ancheta de piata • Evaluarea conjuncturii de piata • Analiza datelor de marketing • Experimentul de marketing • Studiul produsului prin analiza si ingineria valorii • Studiul pretului psihologic • Internetul in cercetarea de marketing


Despre autori


Stefan Prutianu
De acelasi autor, la Editura Polirom au aparut: Comunicare si negociere in afaceri (1998); Inteligenta Marketing Plus (coautor, 1998; editia a II-a, 2003); Manual de comunicare si negociere in afaceri (doua volume, 2000); Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu (coautor, 2002; editia a II-a, 2004); Antrenamentul abilitatilor de comunicare (2005); Antrenamentul abilitatilor de comunicare. Limbaje ascunse (2006); Antrenamentul abilitatilor de negociere (2007).
(n. 1954), profesor universitar, conducator de doctorat la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor, Universitatea „Al.I. Cuza", Iasi. Stagii de formare in marketing si comunicare la universitatile Paris-Sud (1992), Las Islas Baleares (1992), Nebraska at Omaha (1993). Volume publicate: Introducere in modelarea economica (coautor, 1988); Managementul micilor afaceri (coautor, 1993); Negocierea si analiza tranzactionala (1995); Marketing – probleme, teste, comentarii (coautor, 1996); Inteligenta marketing (coautor, 1997); Comunicarea interumana si negocierea afacerilor (1998); Dictionar de marketing (in colaborare, 2006). A publicat peste 900 de articole in presa de interes general si in reviste de specialitate (Timpul, Monitorul, Ziarul de Iasi, Literatura si arta, Opinia Studenteasca, Dialog, Tribuna economica, Capital, Economistul, Idei de afaceri, Psihologia sociala, Caiete sociologice etc.). A fost distins cu Premiul Uniunii Scriitorilor pentru Inteligenta marketing plus (1998).


Bogdan Anastasiei este lector la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor din Iasi, Catedra de Management-Marketing; stagii in strainatate in cadrul Programului Tempus (Spania, Franta). Domenii de competenta: managementul riscului, marketing turistic, cercetari de marketing.


Tudor Jijie este asistent la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor din Iasi, Catedra de Management-Marketing, profesor asociat la MBA Romano-Canadian; stagii in strainatate (Franta si Canada). Domenii de competenta: cercetarea de marketing, managementul vinzarilor, tehnici de vinzare.


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.