Inteligența Marketing Plus (ediția a II-a)
Inteligența Marketing Plus (ediția a II-a)
Inteligența Marketing Plus (ediția a II-a)
Inteligența Marketing Plus (ediția a II-a)
Inteligența Marketing Plus (ediția a II-a)
Inteligența Marketing Plus (ediția a II-a)
Inteligența Marketing Plus (ediția a II-a)
Inteligența Marketing Plus (ediția a II-a)
Inteligența Marketing Plus (ediția a II-a)
Inteligența Marketing Plus (ediția a II-a)
Inteligența Marketing Plus (ediția a II-a)
Inteligența Marketing Plus (ediția a...
Inteligența Marketing Plus (ediția a...
Inteligența Marketing Plus (ediția a...
Inteligența Marketing Plus (ediția a...
Inteligența Marketing Plus (ediția a...
Inteligența Marketing Plus (ediția a...
Inteligența Marketing Plus (ediția a...
Inteligența Marketing Plus (ediția a...
Inteligența Marketing Plus (ediția a...
Inteligența Marketing Plus (ediția a...
Inteligența Marketing Plus (ediția a...
ISBN
973-681-533-1
An apariție
2004
Lună apariție
12
Număr pagini
448
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Afaceri
Domenii

Inteligența Marketing Plus (ediția a II-a)

Autori: Corneliu Munteanu , Cezar Caluschi , Ștefan Prutianu
 
„Ciclul de viata al produselor ajunge in puncte de inflexiune, pietele se segmenteaza, comportamentul consumatorului se schimba, canalele media devin mult mai agresive, concurenta duce la scaderea costurilor. Bataliile pentru cistigarea clientilor si fidelizarea acestora cresc. In lupta intra arme noi, creatii ale tehnologiei, imbinate cu noul spirit marketing. Pentru administrarea acestor schimbari este nevoie de oameni noi, pregatiti: Oameni de Marketing. Altfel spus, caruta a luat-o inaintea cailor. Sint afaceri, dar nu sint specialisti adevarati de marketing. Cei care inteleg aceasta realitate vor citi «Inteligenta marketing plus.»” (Cezar Caluschi)
An apariție
2004
Lună apariție
12
Număr pagini
448
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Spirit marketing • Inteligenta marketing • Bucataria marketingului: notiuni, concepte, istoric si orizonturi • Cum alegi si cum lucrezi cu o agentie de publicitate • Mixul de marketing • Mixul de marketing • Politica de produs • Politica de pret • Politica de distributie • Politica de promovare • Planificarea de marketing • Cercetarea de marketing • Introducere în cercetarea de marketing • Sistemul informational de marketing • Evaluarea mediului de marketing si a conjuncturii de piata • Piata: Identificare. Evaluare. Segmentare • Comportamentul consumatorului • Comportamentul cumparatorului organizational • Sondajul de piata • Chestionarul de ancheta • Experimentul de marketing • Teste simple de marketing


Despre autori


Corneliu Munteanu (n. 1965), lector la Catedra de management-marketing a Universitatii "Al.I. Cuza" Iasi, a absolvit Facultatea de Stiinte Economice din Iasi. Este Master of Arts in Economics la University of Nebraska at Omaha (SUA), doctorand in specializarea "Management" la Universitatea "Al.I. Cuza". A urmat stagii de specializare in strainatate, la Universidat de Las Islas Baleares (Spania, 1994) si Summer School in Economics, Olsztyn (Polonia, 1995). Este autor al lucrarii Marketing. Concepte, principii si exemple (Ed. Junimea, 1996) si coautor al cartii Microeconomie. Probleme rezolvate (Ed. Junimea, 1996). Semneaza, alaturi de Stefan Prutianu si Cezar Caluschi, volumul Inteligenta marketing plus (Ed. Polirom, 1998).


Cezar Caluschi, consultant in relatii publice si comunicare, este licentiat in marketing. In 1991, impreuna cu un grup de jurnalisti din Iasi din nucleul revistei Opinia studenteasca, a lansat cotidianul local Monitorul. A urmat, in strainatate, mai multe stagii sau programe de pregatire in jurnalism, in marketing si business management. Fondatorul Agentiei OSC – Oameni si Companii, specializata in comunicare directa personalizata, in marketing politic si in programe pentru afaceri publice. Numeroase premii pentru activitatea jurnalistica si pentru cea de comunicator: La Editura Polirom a publicat, in colaborare cu Stefan Prutianu, Inteligenta Marketing Plus, 1998. De acelasi autor: Inteligenta Marketing (in colaborare,1997), Relatii publice moderne (1998) si Comunicarea directa: o noua frontiera. Studiu extins de caz: compania „Electra” – liderul pietei romanesti de interfoane (2006).


Stefan Prutianu
De acelasi autor, la Editura Polirom au aparut: Comunicare si negociere in afaceri (1998); Inteligenta Marketing Plus (coautor, 1998; editia a II-a, 2003); Manual de comunicare si negociere in afaceri (doua volume, 2000); Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu (coautor, 2002; editia a II-a, 2004); Antrenamentul abilitatilor de comunicare (2005); Antrenamentul abilitatilor de comunicare. Limbaje ascunse (2006); Antrenamentul abilitatilor de negociere (2007).
(n. 1954), profesor universitar, conducator de doctorat la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor, Universitatea „Al.I. Cuza", Iasi. Stagii de formare in marketing si comunicare la universitatile Paris-Sud (1992), Las Islas Baleares (1992), Nebraska at Omaha (1993). Volume publicate: Introducere in modelarea economica (coautor, 1988); Managementul micilor afaceri (coautor, 1993); Negocierea si analiza tranzactionala (1995); Marketing – probleme, teste, comentarii (coautor, 1996); Inteligenta marketing (coautor, 1997); Comunicarea interumana si negocierea afacerilor (1998); Dictionar de marketing (in colaborare, 2006). A publicat peste 900 de articole in presa de interes general si in reviste de specialitate (Timpul, Monitorul, Ziarul de Iasi, Literatura si arta, Opinia Studenteasca, Dialog, Tribuna economica, Capital, Economistul, Idei de afaceri, Psihologia sociala, Caiete sociologice etc.). A fost distins cu Premiul Uniunii Scriitorilor pentru Inteligenta marketing plus (1998).


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.