- La reducere!
- -40%
- ISBN
- 978-630-344-057-6
- An apariție
- 2024
- Lună apariție
- 10
- Număr pagini
- 504
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
- Colecție
- ȘTIINȚELE EDUCAȚIEI > Structuri, conținuturi, tehnici
- Domenii
Învăţarea vizibilă
Versiunea extinsă
Autori: John HattieValabilitate promotie: - 22-11-2024 in limita stocului disponibil.
Traducere de Miruna Andriescu și Dan Bălănescu
O amplă continuare și extindere a lucrării publicate în 2008 ce avea să devină aproape imediat o apariție editorială eveniment, volumul aduce în fața cititorului noi rezultate ale cercetărilor întreprinse în ultimii ani în domeniul educației. Analizele incluse aici prezintă informații culese din peste 2.100 de metaanalize (de două ori mai multe decât în cartea precedentă) efectuate în baza a peste 130.000 de studii în care au fost implicați mai mult de 400.000.000 de elevi din toată lumea. În plus, autorul arată cum a fost implementat în școli modelul Învățarea Vizibilă și care sunt direcțiile pe care ar trebui să le urmeze cercetarea în acest domeniu. Un volum necesar, adresat cercetătorilor, profesorilor, factorilor decizionali din școală, profesorilor formatori sau decidenților politici.
„Învățarea vizibilă. Versiunea extinsă provoacă, intrigă și fascinează prin felul în care autorul, cu măiestria și autoritatea cercetătorului, corelate cu experiența profesorului, ne conduce în lumea exactă a științei în educație, clătinând prejudecăți, norme culturale și convingeri profesionale. Cu obiectivitate și rigoare, John Hattie le oferă specialiștilor și practicienilor din mediul educațional date din cercetări și studii, concluzii și reflecții, ridicând totodată întrebări ce ne îndeamnă să regândim felul în care ne raportăm la școală, ora de clasă, elevi, părinți, curriculum, resurse și tehnologie, într-un cuvânt, întregul ecosistem educațional. Scopul principal al școlii este învățarea, ne spune el și, plecând de aici, ne invită la un proces de evaluare a propriilor tipare de gândire. Convingerea sa este că fiecare copil poate progresa în învățare, iar profesorii, liderii educaționali și părinții trebuie să urmărească realizarea acestui deziderat prin absolut toate demersurile din școală și de acasă.” (Liliana Romaniuc)
- An apariție
- 2024
- Lună apariție
- 10
- Număr pagini
- 504
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
Despre autori
John HATTIE este profesor emerit la Graduate School of Education și director al Melbourne Educational Research Institute, University of Melbourne, Australia. Este unul dintre cei mai cunoscuți și mai citiți experți în educație la nivel mondial. Seria sa de volume Învățarea vizibilă a fost tradusă în 29 de limbi și s-a vândut în mai bine de două milioane de exemplare.