Competiția politică în România
Competiția politică în România
Competiția politică în România
Competiția politică în România
Competiția politică în România
Competiția politică în România
Competiția politică în România
Competiția politică în România
Competiția politică în România
Competiția politică în România
Competiția politică în România
Competiția politică în România
Competiția politică în România
Competiția politică în România
Competiția politică în România
Competiția politică în România
Competiția politică în România
Competiția politică în România
Competiția politică în România
Competiția politică în România
Competiția politică în România
Competiția politică în România
ISBN ePub

978-973-46-4068-3

ISBN PDF

978-973-46-4069-0

An apariție

2013

Tip ediție
eBook
Format
ePub (Adobe DRM), PDF (Adobe DRM)
Colecție
OPUS > Științe politice
Domenii

Competiția politică în România

Autori: Șerban Cerkez ,
17.89 lei
Pentru descărcarea cărților, plata se face on-line către partenerii noștri, în regim securizat. Detaliile privind modalitatea de descărcare le puteti afla de pe pagina web a librăriei virtuale spre care veți fi direcționat. La finalul cumpărăturilor, puteți reveni pe site-ul editurii Polirom. Vă mulțumim!
Vă rugăm să alegeți formatul dorit de la partenerii noștri (ePub sau PDF cu Adobe DRM, formatul mobi pentru Kindle nu este disponibil):

Cărțile noastre digitale pot fi descărcate și de pe următoarele librării on-line:
Vezi varianta tiparita
 
Competitia politica reprezinta una dintre caracteristicile fundamentale ale unei societati democratice, iar cunoasterea sistemului institutional, a comportamentului partidelor si votantilor este esentiala pentru a intelege viata politica a unei tari. Volumul analizeaza diferite fenomene asociate competitiei politice, punind accent pe realitatea romaneasca de dupa 1990. Studentii si profesorii de la facultatile de stiinte politice, analistii si specialistii in domeniu gasesc informatii actualizate cu privire la rationalitatea comportamentului de vot, constringerile ce limiteaza capacitatea actorilor politici de a se uni in cadrul unor coalitii de guvernare sau modul in care schimbarea regulilor de vot si componenta etnica influenteaza preferintele alegatorilor.
An apariție
2013
Lună apariție
10
Număr pagini
288
Tip ediție
broșată
Format
130x200
Fără comentarii
Influenta incertitudinii asupra competitiei politice • Modele spatiale ale competitiei electorale • Competitia intra- si interpartinica in alegerile parlamentare din 2008 si 2012 din Romania • Cartelizarea sistemelor de partide din Europa Centrala si de Est: o analiza comparativa a cazurilor roman si maghiar • Formarea guvernelor minoritare in Europa Centrala si de Est • Modelul actorilor cu putere de veto si relatiile institutionale dintre partidele politice in administratia locala • Un experiment privind regulile de vot la alegerile locale din Chisinau - Republica Moldova • Competitivitatea sistemului de partide la nivel local, 1996-2012: de la echilibru la monopol politic • Alegerile din Dobrogea postcomunista, 1992-2012


Despre autori


Șerban Cerkez (coordonator)
SERBAN CERKEZ este doctor in stiinte politice la Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative (SNSPA) din Bucuresti. In prezent este cadru didactic asociat la SNSPA. A publicat o serie de studii de specialitate in volume colective si un volum de autor - Grupurile de interese si politicile publice. Modele de agregare a revendicarilor sociale (Polirom, 2010).


Adrian Miroiu (coordonator)

Adrian Miroiu este profesor de științe politice la Școala Națională de Studii Politice și Administrative din București. A publicat lucrări de filosofia limbajului și a științelor sociale, de teorie politică și de analiză a politicilor publice. Fuga de competiție (2016), Lumea lui Anaxagora (2017) și Între logică și etică (2020) sînt trei dintre cele mai recente cărți ale sale.



Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.