Marketing modern
ISBN
973-683-462-x
An apariție
2000
Lună apariție
12
Număr pagini
344
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Științe economice
Domenii

Marketing modern

Concepte, tehnici, strategii

Autori: Elena Niculescu
INDISPONIBIL
19,95 lei

 
Autorii urmaresc prezentarea celor mai moderne abordari teoretice, a tendintelor actuale legate de procesul decizional de marketing si de programul de marketing, strategii de actiune, viitorul marketingului si al specialistului de marketing.
An apariție
2000
Lună apariție
12
Număr pagini
344
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Continutul si rolul social-economic al marketingului • Mediul ambiant al firmei • Piata firmei • Proiectarea cercetarilor de marketing • Metode si tehnici de culegere si analiza a informatiilor in cercetarile de marketing • Consumul, cererea si comportamentul consumatorului • Oferta de marfuri • Studierea pietei interne • Cercetarea pietelor externe • Previziunea de marketing • Strategii de piata si marketing-mix • Politica de produs • Politica de pret • Politica de distributie • Politica promotionala • Procesul decizional de marketing • Programul de marketing


Despre autori


Elena Niculescu este titular la disciplina Marketing la Universitatea Tehnica "Gh. Asachi" si rector al Universitatii "Petre Andrei" din Iasi. Este coordonator al lucrarii "Economie politica. Teorie si politica economica pentru Romania" (3 vol., Polirom, 1998-1999 )


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.