- ISBN
- 973-683-462-x
- An apariție
- 2000
- Lună apariție
- 12
- Număr pagini
- 344
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
- Colecție
-
COLLEGIUM
>
Științe economice
- Domenii
-
Continutul si rolul social-economic al marketingului • Mediul ambiant al firmei • Piata firmei • Proiectarea cercetarilor de marketing • Metode si tehnici de culegere si analiza a informatiilor in cercetarile de marketing • Consumul, cererea si comportamentul consumatorului • Oferta de marfuri • Studierea pietei interne • Cercetarea pietelor externe • Previziunea de marketing • Strategii de piata si marketing-mix • Politica de produs • Politica de pret • Politica de distributie • Politica promotionala • Procesul decizional de marketing • Programul de marketing
Despre autori
Elena Niculescu este titular la disciplina Marketing la Universitatea Tehnica "Gh. Asachi" si rector al Universitatii "Petre Andrei" din Iasi. Este coordonator al lucrarii "Economie politica. Teorie si politica economica pentru Romania" (3 vol., Polirom, 1998-1999 )