Anti-Strategic Management. Teorie și studii de caz
Anti-Strategic Management. Teorie și studii de caz
Anti-Strategic Management. Teorie și studii de caz
Anti-Strategic Management. Teorie și studii de caz
Anti-Strategic Management. Teorie și studii de caz
Anti-Strategic Management. Teorie și studii de caz
Anti-Strategic Management. Teorie și studii de caz
Anti-Strategic Management. Teorie și studii de caz
Anti-Strategic Management. Teorie și studii de caz
Anti-Strategic Management. Teorie și studii de caz
Anti-Strategic Management. Teorie și studii de caz
Anti-Strategic Management. Teorie și studii de caz
Anti-Strategic Management. Teorie și studii de caz
Anti-Strategic Management. Teorie și studii de caz
Anti-Strategic Management. Teorie și...
Anti-Strategic Management. Teorie și...
Anti-Strategic Management. Teorie și...
Anti-Strategic Management. Teorie și...
Anti-Strategic Management. Teorie și...
Anti-Strategic Management. Teorie și...
Anti-Strategic Management. Teorie și...
Anti-Strategic Management. Teorie și...
Anti-Strategic Management. Teorie și...
Anti-Strategic Management. Teorie și...
Anti-Strategic Management. Teorie și...
Anti-Strategic Management. Teorie și...
Anti-Strategic Management. Teorie și...
Anti-Strategic Management. Teorie și...
ISBN
978-973-46-4384-4
An apariție
2014
Lună apariție
5
Număr pagini
312
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Științe economice
Domenii

Anti-Strategic Management. Teorie și studii de caz

Autori: Bogdan Băcanu
INDISPONIBIL
9,99 lei

Vezi eBook
 
Criza economica din ultimii ani a scos in evidenta o serie de probleme ale managementului strategic aplicat in interiorul organizatiilor. In Anti-Strategic Management, autorul pune sub semnul intrebarii concepte si teorii ale managementului strategic si propune o perspectiva diferita, motivata de intentia de a demitiza abordarile-sablon din domeniu. Demersul sau este sustinut cu studii de caz centrate pe situatia din Romania, iar punctele care au iscat controverse academice sint tratate intr-o maniera critica pe baza unei vaste experiente la catedra si in conducerea unor societati economice. Lucrarea se adreseaza profesionistilor din domeniu, studentilor la facultatile de stiinte economice si celor interesati de aspectele teoretice mai putin tributare manualelor sau schemelor instrumentale consacrate.
 
Din cuprins:
„Problemele superficiale” ale managementului strategic • Viziune, misiune, obiective: nesiguranta inceputului • Strategii: marile familii • Procesul decizional si formalizarea sa: adevarata jungla a strategiei • Implementarea strategiei sau examenul realitatii • Evaluarea si controlul: bucla se inchide • Firma straina FS: un puzzle local de strategie • GIC: o afacere cu substanta • ICCO: „Si totusi se misca...”
An apariție
2014
Lună apariție
5
Număr pagini
312
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii


Despre autori


Bogdan Bacanu este profesor la Facultatea de Stiinte Economice si Administrarea Afacerilor a Universitatii „Transilvania” din Brasov. In 1981 a absolvit sectia de Electrotehnica a Facultatii de Mecanica a Universitatii din Brasov, iar in 1991 Facultatea de Management a Academiei de Studii Economice. In perioada 1981-1990 a lucrat in industria brasoveana, cunoscind din interior activitatea unor mari organizatii industriale. In 1990 a devenit cadru didactic la universitatea brasoveana. In 2001 a obtinut titlul de doctor in inginerie cu o teza despre managementul haosului. Domeniile sale de interes sint managementul strategic si managementul organizatiei publice. A urmat cursuri de specializare in Franta si Germania in domeniile mentionate. A sustinut numeroase conferinte si a publicat studii si articole de spe­cialitate, dar si mai multe volume de autor. Dintre acestea amintim: Management strategic (Editura Teora, Bucuresti, 1997), Managementul organizatiei publice (Editura Infomarket, Brasov, 2002; editia a II-a, 2003). De acelasi autor, la Editura Polirom au aparut: Practici de management strategic. Metode si studii de caz (2006), Tehnici de analiza in managementul strategic (2007), Organizatia publica. Teorie si management (2008), Management strategic in turism. Concepte si studii de caz (2009).



Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.