Management strategic în turism. Concepte și studii de caz
Management strategic în turism. Concepte și studii de caz
Management strategic în turism. Concepte și studii de caz
Management strategic în turism. Concepte și studii de caz
Management strategic în turism. Concepte și studii de caz
Management strategic în turism. Concepte și studii de caz
Management strategic în turism. Concepte și studii de caz
Management strategic în turism. Concepte și studii de caz
Management strategic în turism. Concepte și studii de caz
Management strategic în turism. Concepte și studii de caz
Management strategic în turism. Concepte și studii de caz
Management strategic în turism. Concepte și studii de caz
Management strategic în turism. Concepte și studii de caz
Management strategic în turism....
Management strategic în turism....
Management strategic în turism....
Management strategic în turism....
Management strategic în turism....
Management strategic în turism....
Management strategic în turism....
Management strategic în turism....
Management strategic în turism....
Management strategic în turism....
Management strategic în turism....
Management strategic în turism....
Management strategic în turism....
ISBN
978-973-46-1262-8
An apariție
2009
Lună apariție
12
Număr pagini
352
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Științe economice
Domenii

Management strategic în turism. Concepte și studii de caz

Autori: Bogdan Băcanu
 
Turismul si managementul strategic sint subiecte ale economiei aflate astazi in centrul atentiei. Lucrarea prezinta teoria managementului strategic raportata la turism, descriind cele mai cunoscute concepte si modele din perspectiva unor industrii, organizatii si produse specifice activitatii acestui sector. Temele sint abordate cu ajutorul unor exemple de referinta din turismul romanesc si international. Conceptele sint completate de studii de caz dedicate unor firme remarcabile pentru ideile, produsele si personalul lor. Structurat ca un curs universitar, volumul se adreseaza studentilor economisti interesati de turism, practicienilor din domeniu, precum si decidentilor din organizatiile publice responsabile de modelarea turismului.
 
An apariție
2009
Lună apariție
12
Număr pagini
352
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Concepte introductive • Viziunea strategica: de la misiune la obiective • Resursele interne ale organizatiei si avantajul concurential • Mediul extern • Alternative strategice de nivel corporativ • Alternative strategice de nivel business • Stakeholderi si leadership in turism • Decizia strategica • Implementarea strategiei prin subsistemele organizationale • Implementarea strategiei prin parteneriate si modificarea portofoliului de afaceri • Evaluarea si controlul • Strategii antreprenoriale si inovare • Management strategic global • Studii de caz


Despre autori


Bogdan Bacanu este profesor la Facultatea de Stiinte Economice si Administrarea Afacerilor a Universitatii „Transilvania” din Brasov. In 1981 a absolvit sectia de Electrotehnica a Facultatii de Mecanica a Universitatii din Brasov, iar in 1991 Facultatea de Management a Academiei de Studii Economice. In perioada 1981-1990 a lucrat in industria brasoveana, cunoscind din interior activitatea unor mari organizatii industriale. In 1990 a devenit cadru didactic la universitatea brasoveana. In 2001 a obtinut titlul de doctor in inginerie cu o teza despre managementul haosului. Domeniile sale de interes sint managementul strategic si managementul organizatiei publice. A urmat cursuri de specializare in Franta si Germania in domeniile mentionate. A sustinut numeroase conferinte si a publicat studii si articole de spe­cialitate, dar si mai multe volume de autor. Dintre acestea amintim: Management strategic (Editura Teora, Bucuresti, 1997), Managementul organizatiei publice (Editura Infomarket, Brasov, 2002; editia a II-a, 2003). De acelasi autor, la Editura Polirom au aparut: Practici de management strategic. Metode si studii de caz (2006), Tehnici de analiza in managementul strategic (2007), Organizatia publica. Teorie si management (2008), Management strategic in turism. Concepte si studii de caz (2009).



Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.