Practici de management strategic. Metode și studii de caz
Practici de management strategic. Metode și studii de caz
Practici de management strategic. Metode și studii de caz
Practici de management strategic. Metode și studii de caz
Practici de management strategic. Metode și studii de caz
Practici de management strategic. Metode și studii de caz
Practici de management strategic. Metode și studii de caz
Practici de management strategic. Metode și studii de caz
Practici de management strategic. Metode și studii de caz
Practici de management strategic. Metode și studii de caz
Practici de management strategic. Metode și studii de caz
Practici de management strategic. Metode și studii de caz
Practici de management strategic. Metode și studii de caz
Practici de management strategic. Metode și studii de caz
Practici de management strategic....
Practici de management strategic....
Practici de management strategic....
Practici de management strategic....
Practici de management strategic....
Practici de management strategic....
Practici de management strategic....
Practici de management strategic....
Practici de management strategic....
Practici de management strategic....
Practici de management strategic....
Practici de management strategic....
Practici de management strategic....
Practici de management strategic....
ISBN
973-46-0279-9
An apariție
2006
Lună apariție
7
Număr pagini
352
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Științe economice
Domenii

Practici de management strategic. Metode și studii de caz

Autori: Bogdan Băcanu
INDISPONIBIL
19,95 lei

 
Volumul ofera, alaturi de fundamentele teoretice ale managementului strategic, o bogata metodologie de punere in practica a cunostintelor de specialitate, raportata la particularitatile spatiului romanesc, cu o focalizare pe problematica intreprinderilor mici si mijlocii. In prima parte, fiecare subiect teoretic are atasata o sectiune aplicativa asociata metodei de operationalizare propuse, iar in final, un set de probleme-intrebari si teme de discutie. Partea a doua prezinta un grup de studii de caz ale unor firme ce opereaza in Romania, trei dintre acestea – Electroprecizia, Metabras si ICCO – fiind romanesti. Grupul de studii de caz este incheiat de cel dedicat sistemului Coca-Cola in Romania.
An apariție
2006
Lună apariție
7
Număr pagini
352
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Colectarea informatiei pentru management strategic • Declararea misiunii organizatiei • Analiza mediului inconjurator general • Analiza mediului inconjurator concurential • Analiza lantului valorii • Formarea strategiei si stakeholder-ii organizatiei • Analiza SWOT • Implementarea strategiei prin modificarea culturii organizationale • Matricele de portofoliu • Implementarea strategiei prin modificarea structurii organizationale


Despre autori


Bogdan Bacanu este profesor la Facultatea de Stiinte Economice si Administrarea Afacerilor a Universitatii „Transilvania” din Brasov. In 1981 a absolvit sectia de Electrotehnica a Facultatii de Mecanica a Universitatii din Brasov, iar in 1991 Facultatea de Management a Academiei de Studii Economice. In perioada 1981-1990 a lucrat in industria brasoveana, cunoscind din interior activitatea unor mari organizatii industriale. In 1990 a devenit cadru didactic la universitatea brasoveana. In 2001 a obtinut titlul de doctor in inginerie cu o teza despre managementul haosului. Domeniile sale de interes sint managementul strategic si managementul organizatiei publice. A urmat cursuri de specializare in Franta si Germania in domeniile mentionate. A sustinut numeroase conferinte si a publicat studii si articole de spe­cialitate, dar si mai multe volume de autor. Dintre acestea amintim: Management strategic (Editura Teora, Bucuresti, 1997), Managementul organizatiei publice (Editura Infomarket, Brasov, 2002; editia a II-a, 2003). De acelasi autor, la Editura Polirom au aparut: Practici de management strategic. Metode si studii de caz (2006), Tehnici de analiza in managementul strategic (2007), Organizatia publica. Teorie si management (2008), Management strategic in turism. Concepte si studii de caz (2009).



Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.