Strategiile competitive ale firmei
Strategiile competitive ale firmei
Strategiile competitive ale firmei
Strategiile competitive ale firmei
Strategiile competitive ale firmei
Strategiile competitive ale firmei
Strategiile competitive ale firmei
Strategiile competitive ale firmei
Strategiile competitive ale firmei
Strategiile competitive ale firmei
Strategiile competitive ale firmei
Strategiile competitive ale firmei
Strategiile competitive ale firmei
Strategiile competitive ale firmei
Strategiile competitive ale firmei
Strategiile competitive ale firmei
Strategiile competitive ale firmei
Strategiile competitive ale firmei
Strategiile competitive ale firmei
Strategiile competitive ale firmei
Strategiile competitive ale firmei
Strategiile competitive ale firmei
Strategiile competitive ale firmei
Strategiile competitive ale firmei
Strategiile competitive ale firmei
Strategiile competitive ale firmei
Strategiile competitive ale firmei
Strategiile competitive ale firmei
ISBN
973-46-0080-X
An apariție
2005
Lună apariție
10
Număr pagini
336
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Științe economice
Domenii

Strategiile competitive ale firmei

Autori: Ioan Ciobanu , Ruxandra Ciulu
INDISPONIBIL
25,91 lei

 
Pe baza a numeroase cazuri de reusite sau esecuri ale unor firme bine cunoscute pe plan mondial, autorii analizeaza strategiile concurentiale si scot in evidenta elementele indispensabile unui management eficient, care sa fereasca firmele de contraperformante. Volumul de informatii, numeroasele exemple practice, prezentarea setului complet de strategii competitive ale firmei si diversele solutii oferite – cu directa aplicabilitate la realitatea interna – constituie doar citeva dintre argumentele care impun aceasta lucrare drept un titlu important in bibliografia literaturii de specialitate.
An apariție
2005
Lună apariție
10
Număr pagini
336
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Strategiile concurentiale generice • Strategiile concurentiale ofensive si defensive specifice firmei • Strategiile tehnologice • Strategiile inovationale • Strategiile de sistem • Strategiile internationalizarii firmei • Aliantele strategice • Particularitati strategice ale firmelor romanesti • Pilotarea strategica a firmei • Studiu de caz


Despre autori


Ioan Ciobanu, profesor al Facultatii de Economie si Administrarea Afacerilor, catedra de Management-Marketing a Universitatii „Al. I. Cuza”. In anul 1987 a obtinut titlul stiintific de „doctor in economie” la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Cercetarile sale stiintifice sint orientate in domeniile managementului strategic si al firmei si managementului strategic al resurselor umane. Este autorul a numeroase carti si articole publicate in reviste de specialitate, dintre care mentionam: Management strategic (Polirom, Iasi, 1998 – acest volum a obtinut Premiul OSKAR, acordat de revista Capital pentru cea mai buna carte din domeniul economic aparuta in anul 1998).


Ruxandra Ciulu – absolventa a Facultatii de Economie si Administrarea Afacerilor din cadrul Universitatii „Al.I. Cuza” din Iasi, specializarea Managementul firmei. Incepind din 2002 sustine seminarii in calitate de cadru didactic asociat al Catedrei de Management-Marketing.


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.