- ISBN
- 973-46-0080-X
- An apariție
- 2005
- Lună apariție
- 10
- Număr pagini
- 336
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
- Colecție
-
COLLEGIUM
>
Științe economice
- Domenii
-
Strategiile concurentiale generice • Strategiile concurentiale ofensive si defensive specifice firmei • Strategiile tehnologice • Strategiile inovationale • Strategiile de sistem • Strategiile internationalizarii firmei • Aliantele strategice • Particularitati strategice ale firmelor romanesti • Pilotarea strategica a firmei • Studiu de caz
Despre autori
Ioan Ciobanu, profesor al Facultatii de Economie si Administrarea Afacerilor, catedra de Management-Marketing a Universitatii „Al. I. Cuza”. In anul 1987 a obtinut titlul stiintific de „doctor in economie” la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Cercetarile sale stiintifice sint orientate in domeniile managementului strategic si al firmei si managementului strategic al resurselor umane. Este autorul a numeroase carti si articole publicate in reviste de specialitate, dintre care mentionam: Management strategic (Polirom, Iasi, 1998 – acest volum a obtinut Premiul OSKAR, acordat de revista Capital pentru cea mai buna carte din domeniul economic aparuta in anul 1998).
Ruxandra Ciulu – absolventa a Facultatii de Economie si Administrarea Afacerilor din cadrul Universitatii „Al.I. Cuza” din Iasi, specializarea Managementul firmei. Incepind din 2002 sustine seminarii in calitate de cadru didactic asociat al Catedrei de Management-Marketing.