Bazele microeconomiei întreprinderii
Bazele microeconomiei întreprinderii
Bazele microeconomiei întreprinderii
Bazele microeconomiei întreprinderii
Bazele microeconomiei întreprinderii
Bazele microeconomiei întreprinderii
Bazele microeconomiei întreprinderii
Bazele microeconomiei întreprinderii
Bazele microeconomiei întreprinderii
Bazele microeconomiei întreprinderii
Bazele microeconomiei întreprinderii
Bazele microeconomiei întreprinderii
Bazele microeconomiei întreprinderii
Bazele microeconomiei întreprinderii
Bazele microeconomiei întreprinderii
Bazele microeconomiei întreprinderii
Bazele microeconomiei întreprinderii
Bazele microeconomiei întreprinderii
Bazele microeconomiei întreprinderii
Bazele microeconomiei întreprinderii
Bazele microeconomiei întreprinderii
Bazele microeconomiei întreprinderii
Bazele microeconomiei întreprinderii
Bazele microeconomiei întreprinderii
Bazele microeconomiei întreprinderii
Bazele microeconomiei întreprinderii
Bazele microeconomiei întreprinderii
Bazele microeconomiei întreprinderii
Bazele microeconomiei întreprinderii
Bazele microeconomiei întreprinderii
Bazele microeconomiei întreprinderii
Bazele microeconomiei întreprinderii
ISBN
973-681-450-8
An apariție
2004
Lună apariție
12
Număr pagini
304
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Științe economice
Domenii

Bazele microeconomiei întreprinderii

Autori: Radu Vrânceanu , Marc Guyot
INDISPONIBIL
19,95 lei

 
Traducere de Alexandru Bartic
Acest manual propune o analiza a strategiilor intreprinderilor, facind apel cu precadere la teorii care si-au dovedit valoarea si a caror utilitate este pe deplin recunoscuta. Textul combina claritatea rationamentului neoclasic si intuitia, folosindu-se de numeroase exemple. Aceste baze teoretice ii vor permite cititorului sa analizeze el insusi diferitele situatii concrete cu care va fi confruntat si vor servi ca suport in abordarea altor domenii circumscrise economiei generale (economie publica, macroeconomie, economie internationala). Majoritatea metodelor prezentate in aceasta lucrare constituie, de asemenea, instrumente deosebit de utile si pentru alte discipline, precum finantele, strategia, marketingul sau resursele umane.
An apariție
2004
Lună apariție
12
Număr pagini
304
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Originea, natura si frontierele firmei contemporane • Intreprinderea si restrictiile tehnologice • Functia de cost • Teoria consumatorului • Functia cererii de marfuri • Introducere in analiza structurilor de piata • Piata concurentiala • Piata de monopol • Analiza comportamentelor strategice • Oligopol si duopol • Strategia de diferentiere • Relatia intre manager si actionari • Strategiile internationale ale firmelor


Despre autori


Radu Vranceanu este profesor de economie si directorul cercetarii la ESSEC Business School (Cergy, Paris). De acelasi autor, la Editura Polirom au mai aparut: Romania si Uniunea Europeana (2002, in colaborare cu Daniel Daianu); Bazele microeconomiei intreprinderii (2004, in colaborare cu Marc Guyot) si Frontiere etice ale capitalismului (2006, in colaborare cu Daniel Daianu).


Marc Guyot (autor)
Marc Guyot este directorul Programelor de Management Specializate la Ecole Superieure de Sciences Economiques et Commerciales (ESSEC) din Paris, unde preda cursuri de microeconomie, macroeconomie si economie industriala.


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.