- ISBN
- 973-681-450-8
- An apariție
- 2004
- Lună apariție
- 12
- Număr pagini
- 304
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
- Colecție
- COLLEGIUM > Științe economice
- Domenii
Acest manual propune o analiza a strategiilor intreprinderilor, facind apel cu precadere la teorii care si-au dovedit valoarea si a caror utilitate este pe deplin recunoscuta. Textul combina claritatea rationamentului neoclasic si intuitia, folosindu-se de numeroase exemple. Aceste baze teoretice ii vor permite cititorului sa analizeze el insusi diferitele situatii concrete cu care va fi confruntat si vor servi ca suport in abordarea altor domenii circumscrise economiei generale (economie publica, macroeconomie, economie internationala). Majoritatea metodelor prezentate in aceasta lucrare constituie, de asemenea, instrumente deosebit de utile si pentru alte discipline, precum finantele, strategia, marketingul sau resursele umane.
- An apariție
- 2004
- Lună apariție
- 12
- Număr pagini
- 304
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235