Analiza de conținut
Analiza de conținut
Analiza de conținut
Analiza de conținut
Analiza de conținut
Analiza de conținut
Analiza de conținut
Analiza de conținut
Analiza de conținut
Analiza de conținut
Analiza de conținut
Analiza de conținut
Analiza de conținut
Analiza de conținut
Analiza de conținut
Analiza de conținut
Analiza de conținut
Analiza de conținut
Analiza de conținut
Analiza de conținut
Analiza de conținut
Analiza de conținut
Analiza de conținut
Analiza de conținut
Analiza de conținut
Analiza de conținut
ISBN
973-681-888-8
An apariție
2006
Lună apariție
3
Număr pagini
192
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Sociologie. antropologie
Domenii

Analiza de conținut

Autori: Mircea Agabrian
INDISPONIBIL
18,78 lei

 
Studiu introductiv de Septimiu Chelcea.
Fundamentarea teoretica a comunicarii pune bazele analizei de continut moderne, utilizata in mod curent intr-o arie larga de domenii – de la studii de piata si studii media pina la literatura si retorica, etnografie si studii culturale, sociologie si stiinte politice, psihologie si istorie etc. In plus, analiza de continut este in strinsa legatura cu socio – si psiholingvistica si joaca un rol hotaritor in dezvoltarea inteligentei artificiale. Astazi, cresterea impresionanta a accesului la informatia electronica – problema de interes pentru societate si membrii ei – a facut ca analiza de continut, in mod particular analiza textului asistata de computer, sa devina una dintre cele mai importante tehnici de cercetare in stiintele sociale. Autorul abordeaza aspectele conceptuale si problemele metodologice ale analizei de continut, oferind in acelasi timp numeroase elemente-cheie – evidentiate prin diverse exemple practice – care ar trebui avute in vedere la utilizarea acestei tehnici.
An apariție
2006
Lună apariție
3
Număr pagini
192
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Analiza de continut – tehnica de cercetare nonreactiva • Structura si elementele designului cercetarii • Analiza de continut conceptuala (cantitativa) • Analiza de continut relationala • Analiza de continut calitativa • Problemele fidelitatii, validitatii si generalizarii • Functii ale programelor specializate de calculator


Despre autori


Mircea Agabrian este profesor la Facultatea de Drept si Stiinte Sociale (Catedra de Sociologie si Asistenta Sociala) a Universitatii „Decembrie 1918” din Alba Iulia. Este expert evaluator CNCSIS, membru al Asociatiei Sociologilor din Romania si al Asociatiei Europene de Sociologie; director al Centrului de Cercetari Sociologice al Universitatii „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia si redactor-sef la revista Annales Universitatis Apulensis (seria Sociologie) a aceleiasi universitati. Domenii de competenta si preocupari: cercetarea calitativa a socialului; metodologia integrativa a cercetarii calitative si cantitative; sociopsihologia comunicarii; sociologie politica; analiza de continut a mesajelor comunicarii si a textelor politice; sociologia educatiei. A publicat numeroase articole si lucrari de specialitate, dintre care amintim: Introducere in stiinta politica (2000); Comunicarea. O abordare practica (2000); Cercetarea calitativa a socialului. Teorie, metoda si practica (2002); Autoperceptia unei noi conditii studentesti: invatamintul la distanta (2002); Cercetarea calitativa a socialului. Design si performare (2004); Parteneriate scoala-familie-comunitate. Studiu de caz (in colaborare cu V. Millea, 2005).


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.