Managementul calității serviciilor și ospitalitatea în restaurante, gastronomie, hoteluri
Managementul calității serviciilor și ospitalitatea în restaurante, gastronomie, hoteluri
Managementul calității serviciilor și ospitalitatea în restaurante, gastronomie, hoteluri
Managementul calității serviciilor și ospitalitatea în restaurante, gastronomie, hoteluri
Managementul calității serviciilor și ospitalitatea în restaurante, gastronomie, hoteluri
Managementul calității serviciilor și ospitalitatea în restaurante, gastronomie, hoteluri
Managementul calității serviciilor și ospitalitatea în restaurante, gastronomie, hoteluri
Managementul calității serviciilor și ospitalitatea în restaurante, gastronomie, hoteluri
Managementul calității serviciilor și ospitalitatea în restaurante, gastronomie, hoteluri
Managementul calității serviciilor și ospitalitatea în restaurante, gastronomie, hoteluri
Managementul calității serviciilor și ospitalitatea în restaurante, gastronomie, hoteluri
Managementul calității serviciilor și ospitalitatea în restaurante, gastronomie, hoteluri
Managementul calității serviciilor și ospitalitatea în restaurante, gastronomie, hoteluri
Managementul calității serviciilor și ospitalitatea în restaurante, gastronomie, hoteluri
Managementul calității serviciilor și ospitalitatea în restaurante, gastronomie, hoteluri
Managementul calității serviciilor și...
Managementul calității serviciilor și...
Managementul calității serviciilor și...
Managementul calității serviciilor și...
Managementul calității serviciilor și...
Managementul calității serviciilor și...
Managementul calității serviciilor și...
Managementul calității serviciilor și...
Managementul calității serviciilor și...
Managementul calității serviciilor și...
Managementul calității serviciilor și...
Managementul calității serviciilor și...
Managementul calității serviciilor și...
Managementul calității serviciilor și...
Managementul calității serviciilor și...
ISBN
978-973-46-4052-2
An apariție
2014
Lună apariție
3
Număr pagini
584
Tip ediție
cartonată
Format
160x235
Colecție
PRACTIC
Domenii

Managementul calității serviciilor și ospitalitatea în restaurante, gastronomie, hoteluri

Autori: Stere Stavrositu
INDISPONIBIL
9,99 lei

Vezi eBook
 
Editia a III-a, revizuita si adaugita
 
Ghid practic de organizare a serviciilor oferite de restaurante si hoteluri, volumul profesorului Stere Stavrositu, specialist cu o experienta de sase decenii in alimentatia publica, analizeaza aspectele specifice domeniului, de la resursele umane, dotarea si compartimentarea unei unitati, primirea si servirea consumatorilor, pina la igiena sau controlul calitatii. Prezentarile teoretice sint completate de sectiuni cu caracter practic: 400 de retete de preparate servite in mod obisnuit in restaurante, un glosar de termeni de specialitate si un set de schite tehnice si fotografii ce ilustreaza compartimentarea, diferite mises en place, ustensilele necesare si modurile de prezentare si servire a bauturilor si preparatelor. Lucrarea poate fi consultata atit de studentii de la facultatile de alimentatie publica si turism, elevii de la colegiile economice, profesori si formatori, cit si de managerii de hoteluri si restaurante sau de personalul din domeniu.
 
An apariție
2014
Lună apariție
3
Număr pagini
584
Tip ediție
cartonată
Format
160x235
Fără comentarii
Managementul calitatii resurselor umane • Organizarea si clasificarea unitatilor de alimentatie • Compartimentarea si dotarea pe activitati functionale • Pregatirea unitatilor pentru primirea si servirea consumatorilor • Forme de prezentare a preparatelor si bauturilor • Primirea si servirea comenzilor • Recomandarea meselor si serviciile pe etapele zilei • Organizarea serviciilor pentru cina, mese festive si oficiale • Sortimentele si tehnologia bauturilor • Retete si tehnologii • Serviciile hoteliere si ospitalitatea turistica • Organizarea activitatii unitatilor de cazare


Despre autori


Stere Stavrositu s-a format prin ucenicie si s-a calificat in activitatea de restaurant, a absolvit liceul si a fost promovat sef de restaurant, fiind solicitat in invatamint ca maistru instructor si profesor de alimentatie publica. A absolvit Scoala de maistri instructori in alimentatia publica (1967), Scoala postliceala de tehnologi in alimentatia publica (1971), Facultatea de Tehnologia Produselor Alimentare din cadrul Universitatii „Stefan cel Mare” din Suceava (1980), cursuri de zi, sectia subingineri, iar dupa 1989, Facultatea de Ingineria Produselor Alimentare, obtinind titlul de inginer diplomat. Si-a continuat perfectionarea prin absolvirea cursurilor de manager in alimentatie publica si turism si de formator al personalului pentru functii operative si de conducere. A fost profesor gradul I in alimentatie publica la Liceul Economic din Constanta. In perioada 2001-2011 a predat cursuri de formare manageriala si a personalului operativ la institutii acreditate in domeniul alimentatiei publice si turismului, iar intre 2009 si 2010 a predat cursuri de gastronomie, gastrotehnica si servicii in alimentatia publica la Universitatea „Stefan cel Mare” din Suceava. Dintre numeroasele lucrari publicate amintim: Practica serviciilor in restaurante si baruri (1994), Retetar de preparate culinare, produse de cofetarie-patiserie si arta serviciilor in restaurante pentru turismul intern si international (2004), Arta decentei si gastronomiei in familie si societate (2005), Ospitalitatea in turismul romanesc. Secolele XIX, XX, XXI (2010), Mincaruri aromanesti pentru familie si societate (2012), Destinul si harul in viata personala (2013).


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.