150 de experimente pentru a înţelege manipularea mediatică. Psihologia consumatorului de mass-media
150 de experimente pentru a înţelege manipularea mediatică. Psihologia consumatorului de mass-media
150 de experimente pentru a înţelege manipularea mediatică. Psihologia consumatorului de mass-media
150 de experimente pentru a înţelege manipularea mediatică. Psihologia consumatorului de mass-media
150 de experimente pentru a înţelege manipularea mediatică. Psihologia consumatorului de mass-media
150 de experimente pentru a înţelege manipularea mediatică. Psihologia consumatorului de mass-media
150 de experimente pentru a înţelege manipularea mediatică. Psihologia consumatorului de mass-media
150 de experimente pentru a înţelege manipularea mediatică. Psihologia consumatorului de mass-media
150 de experimente pentru a înţelege manipularea mediatică. Psihologia consumatorului de mass-media
150 de experimente pentru a înţelege manipularea mediatică. Psihologia consumatorului de mass-media
150 de experimente pentru a înţelege manipularea mediatică. Psihologia consumatorului de mass-media
150 de experimente pentru a înţelege manipularea mediatică. Psihologia consumatorului de mass-media
150 de experimente pentru a înţelege manipularea mediatică. Psihologia consumatorului de mass-media
150 de experimente pentru a înţelege manipularea mediatică. Psihologia consumatorului de mass-media
150 de experimente pentru a înţelege manipularea mediatică. Psihologia consumatorului de mass-media
150 de experimente pentru a înţelege...
150 de experimente pentru a înţelege...
150 de experimente pentru a înţelege...
150 de experimente pentru a înţelege...
150 de experimente pentru a înţelege...
150 de experimente pentru a înţelege...
150 de experimente pentru a înţelege...
150 de experimente pentru a înţelege...
150 de experimente pentru a înţelege...
150 de experimente pentru a înţelege...
150 de experimente pentru a înţelege...
150 de experimente pentru a înţelege...
150 de experimente pentru a înţelege...
150 de experimente pentru a înţelege...
150 de experimente pentru a înţelege...
ISBN
978-973-46-1327-4
An apariție
2009
Lună apariție
3
Număr pagini
256
Tip ediție
broșată
Format
135x200
Colecție
HEXAGON > Practic
Domenii

150 de experimente pentru a înţelege manipularea mediatică. Psihologia consumatorului de mass-media

Autori: Sebastien Bohler
 
Volum recomandat de

Traducere de Dana-Maria Cimpoi

Comportamentul consumatorului de televiziune, radio sau presa scrisa are la baza o serie de mecanisme inconstiente, cunoscute de producatorii din mass-media. Asa-numitele „retete de succes” nu sint de multe ori decit tentative de manipulare a telespectatorului, radio-ascultatorului sau cititorului de ziare. Cartea prezinta 150 de experimente care analizeaza fenomenul manipularii si explica metodele folosite de mass-media pentru influentarea atitudinii, gusturilor si preferintelor noastre.
An apariție
2009
Lună apariție
3
Număr pagini
256
Tip ediție
broșată
Format
135x200
Fără comentarii
Mass-media si convingerile • Euristica disponibilitatii • Reflexul de orientare si dependenta televizuala • Expunerea selectiva a informatiei • Vinovatie si altruism • Mass-media si politica • Efectul simplei expuneri • Influenta sociala • Transferul simbolic • Incertitudine si placere • Publicitatea in mass-media • Activarea cognitiva • Antropomorfismul in publicitate • Impactul marcilor asupra copilului • Muzica si conditionarea asociativa • Divertismentul • Jocurile de lumini si intimidarea • Culorile si perceptia timpului • Reactia si autosuficienta


Despre autori


Sebastien Bohler este doctor in neurobiologie, jurnalist la Cerveau et Psycho si realizator al emisiunii de analiza media Arret sur images. A mai publicat volumul La Chimie de nos emotions (2007).


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.