- ISBN
- 978-973-46-0831-7
- An apariție
- 2007
- Lună apariție
- 11
- Număr pagini
- 120
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
- Colecție
- LIMBI STRĂINE
- Domenii
Insights into Consecutive Interpreting. A Practical Approach
Autori: Daniela Ionescu , Lilioara Popa
Cele patru manuale si cursuri online din seria Innovative Learning Approaches for Global Thinking Minds (Jolande Leinenbach – eLearning management; Ioana Ursache – Get Ready for Academic Wrinting; Daniela Ionescu, Lilioara Popa – Insights into Consecutive Interpreting: A Practical Approach; Andrew Hockley – Educational Management) isi propun sa raspunda nevoilor educationale ale acelor adulti care, dorind sa se integreze profesional intr-o comunitate de experti internationali, iau hotarirea de a se educa ei insisi. Manualele si cursurile ofera o noua perspectiva din punct de vedere metodologic, putind fi folosite in paralel cu materialele si sistemele educationale clasice.
Acest curs analizeaza interpretarea consecutiva, oferind totodata exemple si oportunitati de practica grupate in cadrul urmatoarelor teme: definitie si tipuri de interpretare; etapele interpretarii consecutive; aptitudini necesare; chestiuni de natura etica – confidentialitate, calitate, fiabilitate, comportament, managementul stresului; tehnici de memorare si luare de notite; instrumente pentru cea mai buna practica in interpretare.
- An apariție
- 2007
- Lună apariție
- 11
- Număr pagini
- 120
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
Scope of activities • Effective communication • Preparing for an assignment: Two simulation exercises • The interpreter’s adaptability and flexibility • Performing skills • Ethical issues
Despre autori
Daniela Ionescu este lector universitar doctor la Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative din Bucureşti (SNSPA), Programul de Psihologie, şi cadru didactic asociat Departamentului de Psihologie, Facultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei, Universitatea din Bucureşti. A absolvit studiile de licenţă în psihologie la Universitatea din Bucureşti (în 2011). A finalizat studiile de master în psihoterapie la Universitatea „Babeş-Bolyai” din Cluj-Napoca (2011-2013) şi studiile de master în sănătate ocupaţională la Universitatea din Bucureşti (2011-2013). A obţinut titlul de doctor în psihologie în cadrul Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi în 2017. Este psihoterapeut de orientare cognitiv-comportamentală. Studiile publicate în reviste indexate şi în volume colective acoperă problematica psihoterapiei şi dezvoltării personale. Este coordonator al unor volume cu tematică în domeniile psihologie clinică şi psihosomatică (I şi II) şi psihologie organizaţională aplicată (I şi II) (în colaborare). A mai publicat Introducere în psihoterapie (2019, vol. 1-2), iar la Editura Polirom a colaborat la volumele Cum gîndim în viaţa de zi cu zi (2019, coord. Ştefan Boncu şi Andrei Holman) şi Intervenţii psihologice în şcoală. Manualul consilierului şcolar (2019, coord. Violeta Enea).
Lilioara Popa are o bogata experienta ca interpret in cadrul conferintelor. Autoarea a colaborat cu numeroase personalitati politice in delegatiile oficiale si in diverse organizatii internationale (NATO, institutii ale Uniunii Europene). A participat la conferinte si seminare in România, Austria, Franta, Belgia, Danemarca, Germania, Grecia, Elvetia, Dubai, Statele Unite ale Americii.