Comunicarea. De la transmiterea...
ISBN
973-683-859-5
An apariție
2002
Lună apariție
12
Număr pagini
200
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM
Domenii

Comunicarea. De la transmiterea mecanică la interacțiune

Autori: Jean Lohisse
INDISPONIBIL
11,46 lei

 

Traducere din limba franceza de Gabriela Scurtu Ilovan

Impotriva acelora care inca mai cred ca nu exista o disciplina cu adevarat comunicationala, iar comunicarea trebuie sa faca obiectul unor problematici diferite, ca ea trebuie abordata prin metode separate, cum ar fi psihologia, sociologia, filosofia, stiintele exacte, exista aceia care, din ce in ce mai numerosi, intrevad existenta unor relatii intre diverse demersuri, tematici comune si confluente susceptibile de a fi luate in considerare prin abordari specifice. In perspectiva posibilei constituiri a unei stiinte a comunicarii, lucrarea de fata isi propune sa caute, in domeniul teoriilor comunicarii, „modul in care se articuleaza punctele de vedere disjuncte ale cunoasterii si sa determine punerea lor in circuitul activ”. Obiectivul ei nu este revizuirea completa a teoriilor, scopul nu este acela de a fi „enciclopedica”, ci de a incerca sa dezvaluie punctele strategice ale solidaritatii si, la modul ideal, de a „aduce mai aproape problema celor dintii principii de opozitie, diferenta, relatie, asociere in cadrul discursurilor, al teoriilor, ideilor, adica al paradigmelor” (Morin E.). In cadrul acestui program ambitios, intentia lucrarii va ramine, totusi, aceea de initiere si popularizare.

An apariție
2002
Lună apariție
12
Număr pagini
200
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Apel la teorii • Semne si simboluri • Cod si limbaj • Informatie, comunicare • Doua abordari, doua metafore


Despre autori


Jean Lohisse este profesor emerit in departamentul de stiinte ale comunicarii al Universitatii catolice din Louvain, Franta


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.