Cărțile autorului Jerry R. Wilson

Jerry R. Wilson este om de afaceri si consultant de marketing. Conduce Jerry Wilson & Associates, partener al prestigioasei companii de training Dale Carnegie, si a consiliat peste 3.500 de organizatii, precum Firestone, Merchants Tire, Ripley’s Believe It or Not. A fost presedintele filialei din Indiana a National Speakers Association. A mai publicat: Word-of-Mouth Marketing (1991), 138 Quick Ideas to Get More Clients (impreuna cu Howard L. Shenson, 1993) si 151 Quick Ideas to Get New Customers (2005).

Afiseaza modulele

Categorii
Price
lei lei
Filter
Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.