Cărțile autorului Harry Beckwith

Harry Beckwith, absolvent al Universitatii Stanford, are o experienta de peste doua decenii in domeniul publicitatii si marketingului, fiind unul dintre cei mai cunoscuti specialisti in strategia de brand. A fondat si conduce firma Beckwith Partners, printre ai carei clienti se numara companii precum Microsoft, Hewlett-Packard sau ABC. Prima sa carte, Selling the Invisible (Warner Books, 1997), a fost tradusa in 24 de limbi si face parte din bibliografia obligatorie a multor universitati din Statele Unite, clasindu-se recent pe locul 5 intr-un top al celor mai bune lucrari de business si management din toate timpurile. Alte volume publicate: The Invisible Touch: The Four Keys to Modern Marketing (Texere Publishing, 2001), You, Inc.: The Art of Selling Yourself (in colab., Warner Books, 2007).

Afiseaza modulele

Categorii
Price
lei lei
Filter
Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.