Tehnici de analiză în managementul strategic
Tehnici de analiză în managementul strategic
Tehnici de analiză în managementul strategic
Tehnici de analiză în managementul strategic
Tehnici de analiză în managementul strategic
Tehnici de analiză în managementul strategic
Tehnici de analiză în managementul strategic
Tehnici de analiză în managementul strategic
Tehnici de analiză în managementul strategic
Tehnici de analiză în managementul strategic
Tehnici de analiză în managementul strategic
Tehnici de analiză în managementul strategic
Tehnici de analiză în managementul strategic
Tehnici de analiză în managementul...
Tehnici de analiză în managementul...
Tehnici de analiză în managementul...
Tehnici de analiză în managementul...
Tehnici de analiză în managementul...
Tehnici de analiză în managementul...
Tehnici de analiză în managementul...
Tehnici de analiză în managementul...
Tehnici de analiză în managementul...
Tehnici de analiză în managementul...
Tehnici de analiză în managementul...
Tehnici de analiză în managementul...
Tehnici de analiză în managementul...
ISBN
978-973-46-0629-4
An apariție
2007
Lună apariție
7
Număr pagini
320
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Științe economice
Domenii

Tehnici de analiză în managementul strategic

Autori: Bogdan Băcanu
 
In prima parte, dedicata conceptelor, sint analizate citeva subiecte de mare interes pentru practicieni si pentru studentii de la facultatile de profil care doresc sa-si aprofundeze, printr-o reflectie sistematica, cunostintele de management. Temele de discutie propuse pentru fiecare subiect accentueaza linia aplicativa. Partea a doua cuprinde studii de caz ale unor firme remarcabile prin performante, produse si, mai ales, prin intreprinzatori si manageri. Studiile respective sint precedate de o scurta privire retrospectiva „despre cum s-au facut”, care ofera o imagine veridica a relatiei dintre lumea afacerilor si lumea universitara, in ceea ce priveste cercetarea de management.
An apariție
2007
Lună apariție
7
Număr pagini
320
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Analiza costurilor de interes strategic • Analiza obiectivelor • Benchmarking - analiza comparativa • Auditarea responsabilitatii sociale a corporatiei • Analiza segmentarii strategice a afacerii • Analiza segmentarii strategice externe • Analiza resurselor interne • Atlassib: Un Atlas pentru economia romaneasca • Covalact: „Calea Lactee” a integrarii europene • Antibiotice: A+, Majuscula romaneasca in industria farmaceutica • United vision: Afacerea bazata pe viziune • Forex: O firma de „esenta tare”


Despre autori


Bogdan Bacanu este profesor la Facultatea de Stiinte Economice si Administrarea Afacerilor a Universitatii „Transilvania” din Brasov. In 1981 a absolvit sectia de Electrotehnica a Facultatii de Mecanica a Universitatii din Brasov, iar in 1991 Facultatea de Management a Academiei de Studii Economice. In perioada 1981-1990 a lucrat in industria brasoveana, cunoscind din interior activitatea unor mari organizatii industriale. In 1990 a devenit cadru didactic la universitatea brasoveana. In 2001 a obtinut titlul de doctor in inginerie cu o teza despre managementul haosului. Domeniile sale de interes sint managementul strategic si managementul organizatiei publice. A urmat cursuri de specializare in Franta si Germania in domeniile mentionate. A sustinut numeroase conferinte si a publicat studii si articole de spe­cialitate, dar si mai multe volume de autor. Dintre acestea amintim: Management strategic (Editura Teora, Bucuresti, 1997), Managementul organizatiei publice (Editura Infomarket, Brasov, 2002; editia a II-a, 2003). De acelasi autor, la Editura Polirom au aparut: Practici de management strategic. Metode si studii de caz (2006), Tehnici de analiza in managementul strategic (2007), Organizatia publica. Teorie si management (2008), Management strategic in turism. Concepte si studii de caz (2009).



Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.