- ISBN
- 973-683-034-9
- An apariție
- 1998
- Lună apariție
- 12
- Număr pagini
- 328
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 160x235
- Colecție
-
COLLEGIUM
>
Științe economice
- Domenii
-
Analiza concurentiala • Valoarea domeniului de activitate si pozitia concurentiala ale firmei • Segmentarea strategica • Portofoliul strategic • Strategii manageriale de firma
Despre autori
Ioan Ciobanu, profesor al Facultatii de Economie si Administrarea Afacerilor, catedra de Management-Marketing a Universitatii „Al. I. Cuza”. In anul 1987 a obtinut titlul stiintific de „doctor in economie” la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Cercetarile sale stiintifice sint orientate in domeniile managementului strategic si al firmei si managementului strategic al resurselor umane. Este autorul a numeroase carti si articole publicate in reviste de specialitate, dintre care mentionam: Management strategic (Polirom, Iasi, 1998 – acest volum a obtinut Premiul OSKAR, acordat de revista Capital pentru cea mai buna carte din domeniul economic aparuta in anul 1998).