Economie socială și antreprenoriat. O analiză a sectorului nonprofit
Economie socială și antreprenoriat. O analiză a sectorului nonprofit
Economie socială și antreprenoriat. O analiză a sectorului nonprofit
Economie socială și antreprenoriat. O analiză a sectorului nonprofit
Economie socială și antreprenoriat. O analiză a sectorului nonprofit
Economie socială și antreprenoriat. O analiză a sectorului nonprofit
Economie socială și antreprenoriat. O analiză a sectorului nonprofit
Economie socială și antreprenoriat. O analiză a sectorului nonprofit
Economie socială și antreprenoriat. O analiză a sectorului nonprofit
Economie socială și antreprenoriat. O analiză a sectorului nonprofit
Economie socială și antreprenoriat. O analiză a sectorului nonprofit
Economie socială și antreprenoriat. O...
Economie socială și antreprenoriat. O...
Economie socială și antreprenoriat. O...
Economie socială și antreprenoriat. O...
Economie socială și antreprenoriat. O...
Economie socială și antreprenoriat. O...
Economie socială și antreprenoriat. O...
Economie socială și antreprenoriat. O...
Economie socială și antreprenoriat. O...
Economie socială și antreprenoriat. O...
Economie socială și antreprenoriat. O...
ISBN
978-973-46-1769-2
An apariție
2010
Lună apariție
10
Număr pagini
216
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Sociologie. antropologie
Domenii

Economie socială și antreprenoriat. O analiză a sectorului nonprofit

Autori: Mihaela Vlăsceanu
INDISPONIBIL
9,62 lei

 
In contextul schimbarilor produse in ultimele decenii in modul de organizare a societatii postindustriale, una dintre temele ce au suscitat un interes substantial de cercetare este analiza institutiilor si organizatiilor incluse in sectorul nonprofit sau cel de-al treilea sector, aflat la intersectia dintre sectorul public si cel privat. Acest sector cunoaste o remarcabila expansiune si are implicatii in domeniul organizarii sociale, economice, politice, precum si in formularea politicilor si strategiilor de guvernare la nivel local, regional, national si chiar international. Volumul aprofundeaza citeva teme centrale privind evolutia, specificul organizarii si functionarii, implicatiile economice si sociale ale organizatiilor celui de-al treilea sector.
 
An apariție
2010
Lună apariție
10
Număr pagini
216
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Sectorul nonprofit si organizatiile sale reprezentative • Management si marketing in organizatiile nonprofit • Sectorul nonprofit, societatea civila si antreprenoriatul social • Despre antreprenoriat: configurare si expansiune


Despre autori


Mihaela Vlasceanu (n. 1949) a absolvit sectia de Sociologie a Facultatii de Filosofie a Universitatii Bucuresti in anul 1971. In 1973 a efectuat un stagiu de documentare in SUA pe probleme de tehnica si metodologie a cercetarii sociale. In 1983 a sustinut teza de doctorat cu tema Analiza empirica a cauzalitatii sociale, devenind doctor in stiinte politice. Si-a inceput activitatea didactica universitara in 1986. Intre anii 1991 si 2001 a fost cadru didactic la Facultatea de Sociologie a Universitatii Bucuresti. Din anul 2001 este profesor conducator de doctorat in cadrul Facultatii de Stiinte Politice a Scolii Nationale de Stiinte Politice si Administrative, iar in perioada 2005-2008 a fost rector al SNSPA. Domeniile de cercetare in care activeaza sint: metodologia analizei cauzale, sociologia organizatiilor si conducerii si studiul organizatiilor nonprofit. A publicat numeroase studii si articole in reviste de specialitate. Dintre volumele publicate, mentionam: Constiinta si cauzalitate, Editura Stiintifica si Enciclopedica, 1985; Psihosociologia organizatiilor si conducerii, Editura Paideia, 1993 (Premiul Academiei Romane pentru anul 1993); Sectorul nonprofit. Contexte, organizare, conducere, Editura Paideia, 1996 (prima lucrare in acest domeniu din Romania); Organizatiile si cultura organizarii, Editura Trei, 1999 (ed. I), 2002 (ed.   a II-a); Managementul carierei. Sa invatam sa ne construim o cariera,Editura Comunicare.ro, 2002; Organizatii si comportament organizational, Editura Polirom, 2003; Organizatia: proiectare si schimbare, Editura Comunicare.ro, 2005.


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.