Metoda focus grup. Ghid practic pentru cercetarea aplicată
Metoda focus grup. Ghid practic pentru cercetarea aplicată
Metoda focus grup. Ghid practic pentru cercetarea aplicată
Metoda focus grup. Ghid practic pentru cercetarea aplicată
Metoda focus grup. Ghid practic pentru cercetarea aplicată
Metoda focus grup. Ghid practic pentru cercetarea aplicată
Metoda focus grup. Ghid practic pentru cercetarea aplicată
Metoda focus grup. Ghid practic pentru cercetarea aplicată
Metoda focus grup. Ghid practic pentru cercetarea aplicată
Metoda focus grup. Ghid practic pentru cercetarea aplicată
Metoda focus grup. Ghid practic pentru cercetarea aplicată
Metoda focus grup. Ghid practic pentru cercetarea aplicată
Metoda focus grup. Ghid practic pentru cercetarea aplicată
Metoda focus grup. Ghid practic pentru cercetarea aplicată
Metoda focus grup. Ghid practic pentru cercetarea aplicată
Metoda focus grup. Ghid practic...
Metoda focus grup. Ghid practic...
Metoda focus grup. Ghid practic...
Metoda focus grup. Ghid practic...
Metoda focus grup. Ghid practic...
Metoda focus grup. Ghid practic...
Metoda focus grup. Ghid practic...
Metoda focus grup. Ghid practic...
Metoda focus grup. Ghid practic...
Metoda focus grup. Ghid practic...
Metoda focus grup. Ghid practic...
Metoda focus grup. Ghid practic...
Metoda focus grup. Ghid practic...
Metoda focus grup. Ghid practic...
Metoda focus grup. Ghid practic...
ISBN
973-681-920-5
An apariție
2005
Lună apariție
10
Număr pagini
256
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
COLLEGIUM > Sociologie. antropologie
Domenii

Metoda focus grup. Ghid practic pentru cercetarea aplicată

Autori: Richard A. Krueger , George Popa
INDISPONIBIL
28,85 lei

 
Traducere de Cristina Popa.
Focus grupurile constituie o forma de cercetare cu scop stiintific, social sau comercial a opiniei publice. Lucrarea abordeaza extrem de detaliat si profesionist acest tip de studiu, de la selectarea membrilor si elaborarea intrebarilor din cadrul intrunirilor, pina la analiza si prezentarea rezultatelor finale. Autorii alterneaza pasajele „academice” cu exemple concrete, sfaturi practice si cu desene distractive, care usureaza demersul teoretic.
Metoda focus grup contine sfaturi utile si abordari detaliate care fac din ea o metoda de succes. Daca va ginditi sa organizati un interviu de grup, puteti incepe cu aceasta carte.” – Nursing Times
„Iata lucrarea de referinta pentru invatarea modului in care se organizeaza focus grupurile.” – PPA News
An apariție
2005
Lună apariție
10
Număr pagini
256
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
O vedere de ansamblu a focus grupurilor • Planificarea studiului realizat prin metoda focus grup • Elaborarea unui demers interogativ • Participantii la un focus grup • Abilitatile de moderare • Analizarea rezultatelor focus grupurilor • Rapoartele • Abordarile cercetarii prin metoda focus grup • Adaptarea focus grupurilor la public si la mediu • Variante ale focus grupurilor


Despre autori


Dr. Richard A. Krueger este profesor si conducator de evaluari la Universitatea din Minnesota. Preda metodele de cercetare calitativa si de evaluare a programelor, fiind si conducatorul de evaluari al departamentului pentru servicii auxiliare „Extension Services” al Universitatii. Desi a studiat metodele cantitative, a fost atras de cercetarea calitativa. In ultimii douazeci de ani s-a informat, a acumulat experienta practica si a predat despre interviurile de tip focus grup.


Dr. Mary Anne Casey este consultant pentru agentiile guvernamentale si organizatii nonprofit. Ajuta la planificarea si organizarea interviurilor individuale si de grup, ca modalitate de a le da ascultare angajatilor si clientilor. Informatiile sint folosite, de obicei, pentru a planifica si a evalua programele. A lucrat anterior la Fundatia Kellogg, la Universitatea din Minnesota si pentru statul Minnesota.


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.