Alegeri 2008. Volumul I: Campanii, lideri și sondaje
Alegeri 2008. Volumul I: Campanii, lideri și sondaje
Alegeri 2008. Volumul I: Campanii, lideri și sondaje
Alegeri 2008. Volumul I: Campanii, lideri și sondaje
Alegeri 2008. Volumul I: Campanii, lideri și sondaje
Alegeri 2008. Volumul I: Campanii, lideri și sondaje
Alegeri 2008. Volumul I: Campanii, lideri și sondaje
Alegeri 2008. Volumul I: Campanii, lideri și sondaje
Alegeri 2008. Volumul I: Campanii, lideri și sondaje
Alegeri 2008. Volumul I: Campanii, lideri și sondaje
Alegeri 2008. Volumul I: Campanii, lideri și sondaje
Alegeri 2008. Volumul I: Campanii, lideri și sondaje
Alegeri 2008. Volumul I: Campanii, lideri și sondaje
Alegeri 2008. Volumul I: Campanii,...
Alegeri 2008. Volumul I: Campanii,...
Alegeri 2008. Volumul I: Campanii,...
Alegeri 2008. Volumul I: Campanii,...
Alegeri 2008. Volumul I: Campanii,...
Alegeri 2008. Volumul I: Campanii,...
Alegeri 2008. Volumul I: Campanii,...
Alegeri 2008. Volumul I: Campanii,...
Alegeri 2008. Volumul I: Campanii,...
Alegeri 2008. Volumul I: Campanii,...
Alegeri 2008. Volumul I: Campanii,...
Alegeri 2008. Volumul I: Campanii,...
Alegeri 2008. Volumul I: Campanii,...
ISBN
978-973-46-1416-5
An apariție
2009
Lună apariție
6
Număr pagini
388
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Colecție
REVISTE ȘI PUBLICAȚII
Domenii

Alegeri 2008. Volumul I: Campanii, lideri și sondaje

Autori: Gheorghe Teodorescu
INDISPONIBIL
9,62 lei

 
Volum ingrijit de Vladimir Pasti

Primul volum al Alegerilor 2008 ofera informatii detaliate cu privire la comportamentul electoral. Sint prezentate si comentate pe larg complexitatea metodologica si tehnica a cercetarii si problemele de organizare, desfasurare si concretizare a ei, cu atit mai complicate cu cit factorul timp – viteza de obtinere si comunicare a rezultatelor – este o conditie extrem de restrictiva. Ultima parte este dedicata analizei politice, una dintre cele mai puternice tehnici de investigare a politicii.

Toate materialele cuprinse in volum se bazeaza pe studii intreprinse de cercetatorii Institutului National pentru Studii de Opinie si Marketing (INSOMAR).

„Rar a avut politica romaneasca mai multa nevoie de cercetare stiintifica decit in aceasta perioada marcata de incertitudine si instabilitate globala. Si aceasta deoarece schimbarea perpetua a societatii romanesti – greu de considerat o «posttranzitie» – continua sa se desfasoare in ritm accelerat, dar transformarile care au loc nu sint neaparat cele pe care si le-a propus clasa politica a societatii si uneori nici populatia. Iar conditia necesara a cresterii rolului cercetarii stiintifice in decizia si activitatea politica incepe sa fie insotita de conditia suficienta a constientizarii de catre lideri si institutii politice a nevoii de cunoastere stiintifica a propriei activitati si a societatii pe care incearca sa o gestioneze.” (Vladimir Pasti)
An apariție
2009
Lună apariție
6
Număr pagini
388
Tip ediție
broșată
Format
160x235
Fără comentarii
Evolutiile economice si sociale in perioada 2005-2008 si impactul lor politic • Perceptii sociale in perioada preelectorala • Particularitatile anului electoral 2008: „votul uninominal” si accentuarea absenteismului • Factori cu incidenta asupra votului • Absenteism electoral in Romania • Proiectii electorale pentru 2009


Despre autori


Gheorghe Teodorescu (coordonator)
Gheorghe Teodorescu, doctor in sociologie, profesor la Universitatea „Al.I. Cuza”, Iasi. Sustine cursuri de sociologia opiniei publice si analize electorale, sociologie politica, metode de cercetare in stiintele comunicarii, management al campaniilor electorale, promovarea si receptarea sondajelor de opinie in spatiul public. Este presedintele Institutului National pentru Studii de Opinie si Marketing (INSOMAR). Lucrari publicate: Comunicare si opinie publica (1999), Un secol de sociologie romaneasca (1897-1997) (1997), Putere, autoritate si comunicare politica (2000), Relatii publice si publicitate (2003), Sociologia mirabilis (2003, 2006), Sisteme si comportamente electorale (2006).


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.