Tulburările de atenție la copii
Tulburările de atenție la copii
Tulburările de atenție la copii
Tulburările de atenție la copii
Tulburările de atenție la copii
Tulburările de atenție la copii
Tulburările de atenție la copii
Tulburările de atenție la copii
Tulburările de atenție la copii
Tulburările de atenție la copii
Tulburările de atenție la copii
Tulburările de atenție la copii
Tulburările de atenție la copii
Tulburările de atenție la copii
Tulburările de atenție la copii
Tulburările de atenție la copii
Tulburările de atenție la copii
Tulburările de atenție la copii
Tulburările de atenție la copii
Tulburările de atenție la copii
ISBN
978-973-46-2076-0
An apariție
2011
Lună apariție
7
Număr pagini
288
Tip ediție
broșată
Format
130x200
Colecție
PSIHOLOGIE CLINICĂ ȘI PSIHOTERAPIE
Domenii

Tulburările de atenție la copii

Autori: Jacques Thomas , Celia Vaz-Cerniglia , Guy Willems
INDISPONIBIL
14,95 lei

 
Traducere de Irinel Antoniu
 
Distrat, adesea agitat, copilul cu tulburari de atentie nu se poate concentra pentru a raspunde solicitarilor parintilor sau profesorilor, este descurajat de reprosurile si criticile acestora si are o stima de sine diminuata. Psihologul care are in grija un astfel de copil trebuie sa stie sa detecteze semnele deficitului de atentie, sa faca distinctia intre tulburarile de atentie si tulburarile limbajului scris-citit, sa gaseasca solutii in cazul dificultatilor de memorare. Pe baza informatiilor oferite de psihologie, stiintele cognitive si pedagogie, volumul propune metode de analiza a me-diului familial si scolar, metode de evaluare si tratament, precum si activitati practice, oferind psihologilor, logopezilor, pediatrilor si parintilor un ghid util pentru ingrijirea copilului cu tulburari de atentie.
 
Din cuprins:
Atentia. Istoric, origine, concepte • Tulburarile de atentie si sentimentul de inferioritate • Chestionare, scale de evaluare • Efectuarea testelor psihologice • Cazuri clinice • Tratamentul de tip psihanalitic • Tratamentul de tip cognitiv-comportamental • Exercitii pedagogice • Limbajul, ortofonia si tulburarile de invatare • Jocul, un bun mijloc de dezvoltare a atentiei copilului • Sfaturi practice pentru cadrele didactice
An apariție
2011
Lună apariție
7
Număr pagini
288
Tip ediție
broșată
Format
130x200
Fără comentarii


Despre autori


Jacques Thomas, fost sef de clinica si fost profesor asociat la Universitatea Pierre et Marie Curie, Paris IV, psihiatru la spitalul Pitié-Salpêtrière; preda in prezent in cadrul sectiei „Neuropsihologie si pedagogie”, Universitatea Lyon I.


Celia Vaz-Cerniglia, doctor in psihologie cognitiva, specializata in tulburarile de atentie; psiholog particular la Lyon, conferentiar de psihologia dezvoltarii la Universitatea Catolica din Lyon, preda psihologie la Universitatea Lumière Lyon II.


Guy Willems, sef de clinica adjunct, neuropediatru si neuropsihiatru, serviciul de neurologie pediatrica, Centrul Neurologic William Lennox, Universitatea Catolica din Louvain, Ottignes-Louvain-La-Neuve, Belgia.


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.