- ISBN
- 973-46-0147-4
- An apariție
- 2006
- Lună apariție
- 2
- Număr pagini
- 256
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 130x200
- Colecție
- FICTION CANON
- Domenii
Comunicarea directă: o nouă frontieră. Studiu extins de caz: compania „Electra” – liderul pieței românești de interfoane
Autori: Cezar Caluschi
„Din mers, Cezar a creat propriul «sistem integrat de comunicare si PR». L-a implementat in mai multe companii, l-a imbunatatit continuu si a functionat. Imaginea omului de afaceri de succes Marian Berdan si a companiei sale, «Electra», care constituie studiul de caz din acest volum, reprezinta dovada reusitei sale. Pas cu pas, de la cap la coada, cartea daruieste pilda unei revelatii, dar si a unui adevar crud: armele reclamei incep sa se toceasca. Nu disperati insa: comunicarea directa pare sa fie noua frontiera a relatiilor publice.” (Stefan Prutianu)
- An apariție
- 2006
- Lună apariție
- 2
- Număr pagini
- 256
- Tip ediție
- broșată
- Format
- 130x200