Comunicarea directă: o nouă frontieră. Studiu extins de caz: compania „Electra” – liderul pieței românești de interfoane
Comunicarea directă: o nouă frontieră. Studiu extins de caz: compania „Electra” – liderul pieței românești de interfoane
Comunicarea directă: o nouă frontieră. Studiu extins de caz: compania „Electra” – liderul pieței românești de interfoane
Comunicarea directă: o nouă frontieră. Studiu extins de caz: compania „Electra” – liderul pieței românești de interfoane
Comunicarea directă: o nouă frontieră. Studiu extins de caz: compania „Electra” – liderul pieței românești de interfoane
Comunicarea directă: o nouă frontieră. Studiu extins de caz: compania „Electra” – liderul pieței românești de interfoane
Comunicarea directă: o nouă frontieră. Studiu extins de caz: compania „Electra” – liderul pieței românești de interfoane
Comunicarea directă: o nouă frontieră. Studiu extins de caz: compania „Electra” – liderul pieței românești de interfoane
Comunicarea directă: o nouă frontieră. Studiu extins de caz: compania „Electra” – liderul pieței românești de interfoane
Comunicarea directă: o nouă frontieră. Studiu extins de caz: compania „Electra” – liderul pieței românești de interfoane
Comunicarea directă: o nouă frontieră. Studiu extins de caz: compania „Electra” – liderul pieței românești de interfoane
Comunicarea directă: o nouă...
Comunicarea directă: o nouă...
Comunicarea directă: o nouă...
Comunicarea directă: o nouă...
Comunicarea directă: o nouă...
Comunicarea directă: o nouă...
Comunicarea directă: o nouă...
Comunicarea directă: o nouă...
Comunicarea directă: o nouă...
Comunicarea directă: o nouă...
Comunicarea directă: o nouă...
ISBN
973-46-0147-4
An apariție
2006
Lună apariție
2
Număr pagini
256
Tip ediție
broșată
Format
130x200
Colecție
FICTION CANON
Domenii
Afaceri și economie > Marketing
        >> General
        >> Direct

Comunicarea directă: o nouă frontieră. Studiu extins de caz: compania „Electra” – liderul pieței românești de interfoane

Autori: Cezar Caluschi
INDISPONIBIL
19,95 lei

 
Un nou sistem de comunicare, bazat pe relatii publice si comunicare directa, e gata sa revolutioneze marketingul contemporan. Ca sa dobindim un client pe termen lung, va trebui sa ne concentram pentru a-l convinge sa aiba incredere in noi si apoi sa comunicam permanent cu el pentru a-i hrani si pentru a-i intretine aceasta incredere. In acest scop vom folosi comunicarea directa, personalizata, bazata pe relatii publice in forma clasica, dar si pe o multime de alte tehnici de comunicare directa.
„Din mers, Cezar a creat propriul «sistem integrat de comunicare si PR». L-a implementat in mai multe companii, l-a imbunatatit continuu si a functionat. Imaginea omului de afaceri de succes Marian Berdan si a companiei sale, «Electra», care constituie studiul de caz din acest volum, reprezinta dovada reusitei sale. Pas cu pas, de la cap la coada, cartea daruieste pilda unei revelatii, dar si a unui adevar crud: armele reclamei incep sa se toceasca. Nu disperati insa: comunicarea directa pare sa fie noua frontiera a relatiilor publice.” (Stefan Prutianu)
An apariție
2006
Lună apariție
2
Număr pagini
256
Tip ediție
broșată
Format
130x200
Fără comentarii
Comunicarea directa: arma secreta a comunicarii • Increderea este arma victoriei • Comunicarea directa • „Comunicom” • Primul pas: analiza organizatiei • Parteneri, nu clienti • Contact direct, la baioneta • Canalele de comunicare • Fisa de contact. Intretinerea fisei de contact • Comunicarea cu angajatii: lucrul cu oamenii • Comunicarea locala • Tirgurile si expozitiile internationale


Despre autori


Cezar Caluschi, consultant in relatii publice si comunicare, este licentiat in marketing. In 1991, impreuna cu un grup de jurnalisti din Iasi din nucleul revistei Opinia studenteasca, a lansat cotidianul local Monitorul. A urmat, in strainatate, mai multe stagii sau programe de pregatire in jurnalism, in marketing si business management. Fondatorul Agentiei OSC – Oameni si Companii, specializata in comunicare directa personalizata, in marketing politic si in programe pentru afaceri publice. Numeroase premii pentru activitatea jurnalistica si pentru cea de comunicator: La Editura Polirom a publicat, in colaborare cu Stefan Prutianu, Inteligenta Marketing Plus, 1998. De acelasi autor: Inteligenta Marketing (in colaborare,1997), Relatii publice moderne (1998) si Comunicarea directa: o noua frontiera. Studiu extins de caz: compania „Electra” – liderul pietei romanesti de interfoane (2006).


Produs adăugat la favorite

Noi și partenerii noștri stocăm și/sau accesăm informațiile de pe un dispozitiv, cum ar fi modulele cookie, și prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi identificatori unici și informații standard trimise de un dispozitiv, pentru reclame și conținut personalizate, măsurători de reclame și de conținut, informații despre publicul-țintă, precum și în scopul dezvoltării și îmbunătățirii produselor.
Cu permisiunea dvs., noi și partenerii noștri putem folosi date și identificări precise de geolocație prin scanarea dispozitivului. Puteți da clic pentru a vă da acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus.
Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dvs. cu caracter personal să nu necesite consimțământul dvs., dar aveți dreptul de a refuza o astfel de prelucrare. Preferințele dvs. se vor aplica numai acestui site web.